PRO KOHO HLASUJI V CZECH BLOG AWARDS?

dne

Všimli jste si letos spamu prosícího na všech možných platformách o hlasy do Blogerky roku? Já ani ne. Minulý rok jsem nenašla místo online, kde by o ně blogerky neprosily, ale letos to nějak vyprchalo. Nebo sleduji jiné lidi? Nejsem už tak aktivní v blogerských skupinách? Nevím.

Letos mě někdo nominoval do kategorie Life, za což děkuji, i když jsem tento blog založila až v novém roce, takže bych správně měla být v Cosmo objevu. Ale co naděláme. Proč jsem nikomu nepsala o hlasy ani nominaci nikde nesdílela? Protože realisticky nad blogem netrávím tolik času, abych si vaše hlasy vůbec zasloužila. Letos jsem to hodně flákala, tak třeba příště.

Minulý rok se vám moc líbil článek na stejné téma, bohužel jsem ho sem nepřesunula. Pro koho z nominovaných (tentokrát už z vybrané desítky v každé kategorii) bych tedy hlasovala letos? 

BEAUTY – EL BEAUTY BLOG

beauty

EL je pro mě esencí beauty blogerky, na blogu informuje o nové kosmetice (hlavně té high end, což mě těší ještě víc), píše o svých oblíbených produktech,  a navíc nic nezveličuje a na nic si nehraje. Píše krásně, fotí ještě lépe (vážně, její Instagram je boží!) a občas napíše i něco ze života, díky čemuž ji trošku poznáte i jako osobu, nejen blogerku. Velmi sympatická paní, která ví, o čem píše, a já jsem moc ráda, že jsem na její blog před pár měsíci narazila.

FASHION – MARKÉTA BÁRTOVÁ

fashion

Markétu jsem poprvé poznala na jednom z bazárků brněnských blogerek a hned mě svým oblékáním uchvátila. Pokud vás zajímá móda (a tím myslím opravdové, ve světě aktuální trendy), líbí se vám neotřelé kombinace, které nevidíte na každém rohu, jste fanoušky dokonalých fotografií a dokážete ocenit netradiční formátování článků, které jsou hezčí než z časopisu… Tak je Markétin blog pro vás ten pravý. A navíc píše i anglicky.

VIDEO BLOGERKA – GETTHELOUK

vidoe

Pro Lou platí prakticky to stejné jako pro EL. Její videa sleduji hlavně kvůli informační hodnotě, kterou její kanál v oblasti kosmetiky nabízí. Na první pohled je vidět, kolik času a práce investuje do tvorby videí a přípravě, že se o kosmetiku zajímá do hloubky a je to něco, co ji opravdu baví.

A ostatní kategorie? Ještě jich pár zbývá, ale bohužel mě žádný další blog/bloger/instagram nezaujal natolik, abych ho sledovala nebo pro něj chtěla hlasovat za dobře odvedenou práci nebo originalitu.

A co vy? Pro koho letos hlasujete? Chybí vám někdo ve finálových desítkách? Nebo jde tato anketa mimo vás? Budu ráda za vaše tipy a komentáře, mějte se krásně a brzy na přečtenou,Magda -3

Jeden komentář Přidejte váš

  1. Barbora V. napsal:

    Já se letos rozhodla hlasovat pro Get the louk, která má pro mě velmi přínosná videa. V Cosmo objev bych hlasovala pro Jitku Nováčkovou, která na českou youtube přinesla trochu jinou a velmi kvalitní tvorbu.

Zanechat Odpověď

