INSPIRACE S PIXERS

Věřím v to, že věci, kterými se obklopujete, mají na vás psychický vliv. Můžete se cítit útulně a volně, smutně, stísněně nebo taky naštvaně. V našem nynějším bytě se cítím každý den více stísněně. Bydlíme v podnájmu, většina nábytku není naše, nějaké větší změny nejsou úplně jednoduché. Nejvíc mi asi vadí, že s mojí vystudovanou stavební školou vím, co všechno by se dalo úplně přestavět.

Proti tomuto dusivému pocitu bojuji maličkostmi – obklopuji se rostlinami, vytvářím si pomocí dekorací svá „klidná a estetická“ místa a snažím se zbavit se toho typického starého studentského dojmu našeho bytu. Velice mě tedy potěšila nabídka spolupráce od Pixers, díky které vám mohu ukázat, jak jsem upravila další části. A třeba vás trošku inspirovat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pixers je známý hlavně díky svým fototapetám s nádhernými vzory. Můžete vybírat z nepřeberného množství motivů a u každého si dokonce zvolit, v jaké formě (fototapeta, plakát, obraz v rámu, nálepka na notebook..) a velikosti byste si je přáli. Na stránkách máte i náhled, jak vypadá vámi předvolený produkt v místnosti, můžete nahrát i fotku svého vlastního pokoje. To je funkce skvělá na představu vzoru, ale pro velikost doporučuji si vzít klasický metr a vše si přeměřit, protože náhledy můžou být zkreslující.

Doba dodání by měla být do šesti pracovních dnů, já bohužel čekala třináct, ale jsem zvyklá, že ne vše se může zadařit, a nikdy neobjednávám na poslední chvíli, takže mi to nevadilo. Produkty se musí nejdřív vyrobit a potom se objednávka posílá ze zahraničí kurýrem.

Vše přišlo pořádně zabalené a různé typy výrobků byly v balících dohromady, takže přišly celkem tři. A co jsem si objednala?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OBRAZ S MALBOU PALMOVÝCH LISTŮ*

Palmové listy a další tropické vzory jsou už nějakou dobu velký hit a já je bezmezně miluji, proto i tento vzor byl první, který jsem na webu vyhledala. Na výběr bylo několik různých, ale tento se mi nakonec zalíbil nejvíce. Plátno má metr krát sedmdesát centimetrů, a původně jsem ho objednávala na výšku, u nás jsem se ale operativně rozhodla, že ho zavěsím horizontálně, lépe tak zapadnul do místnosti a i vzor se mi tak líbí více.

Plátno má lanko na pověšení, které bylo ale orientované pro zavěšení na výšku, takže jsem jednoduše vzala dva špendlíky na nástěnku (na fotce), pomocí kladívka je jemně přitloukla do zdi a obraz zavěsila na ně. Montáž trvala tak dvě minuty a celé místnosti přidala spoustu barvy a energie bez zbytečné přeplácanosti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

RÁMOVANÝ OBRAZ S PAŘÍŽSKÝMI STŘECHAMI*

Pro rozbití celo černo-bílo-zelené kombinace jsem na poličku položila obraz v hnědém dřevěném rámu s ilustrací vzdálené Eiffelovky a pařížských střech, která mě učarovala a vrátila do noční Paříže, kdy jsem z okna vyhlížela na podobnou scénu. Tento produkt mě popravdě hodně překvapil, nečekala jsem rám takto masivní. V náhledu je mnohem užší a jeho rozměry nikde nejsou napsány. Překvapení to ale nebylo vůbec špatné, protože obrázek dokáže stát sám o sobě a nemusela jsem ho přitloukat ke zdi. Motiv je za plastem, ne sklem, pokud byste se báli, že se po cestě rozbije.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PLAKÁT S ILUSTRACÍ MONTMARTRU*

Posledním kouskem pro mě je opět ilustrovaný, opět pařížský, tentokrát ale plakát s načrtnutým Montmartrem a pohledem na baziliku Sacré-Cœur. Nejdříve jsem měla v plánu ho jen přilepit lepicí páskou, což jsem i udělala. Páska šla jednoduše odlepit, když jsem se rozhodla plakát sundat a vložit ho do nevyužitého obyčejného bílého rámu, díky kterému podle mě lépe zapadl na své místo v prázdném rožku vedle mé nástěnky.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A poslední dva produkty – plakát se stejným motivem* a zarámovaný motivační obrázek* – jsem pořídila pro jednoho z vás. I když jsem hodně přemýšlela, že si je také nechám, haha. Ale nakonec jsem se rozhodla s vámi podělit.

Stačí mi do komentáře napsat, jestli jste o Pixers už slyšeli a co byste si pořídili vy? A samozřejmě mě jako vždy sledovat na Facebooku. A u tohohle příspěvku si můžete říct o nálepky, které jsem dostala k objednávce. Výherce vylosuji za týden 21.7., tak hodně štěstí!

Já velice děkuji firmě Pixers za spolupráci a doufám, že vám článek přinesl nějakou inspiraci. Ráda bych se bydlení a interiérovému designu věnovala více v rubrice Bydlení, tak napište, jestli byste další články ocenili. Mějte se krásně, Magda -3

Článek byl napsán ve spolupráci s Pixers. Veškerý text, fotografie a názory jsou mé.

4 komentáře Přidejte váš

  1. Ftcf napsal:

    O Pixers jsem ještě nikdy neslyšela, ale přijde mi to jako dost zajímavý projekt. Kdybych si měla vybrat, tak si od nich pořídím nějakou nálepku, ty mají moc pěkné 🙂
    Na facebooku tě sleduju jako Ft Cf.
    Můj email je ftcf009@gmail.com

  2. Radka napsal:

    Také jsem o pixers nikdy neslyšela, ale podle článku to vypadá moc zajímavě, takže na stránky kouknu, ale já osobně raději nakupuji v ČR (jo, neumím moc dobře jazyky 😀 ).
    Na fb jsem jako Radka Majchraková 🙂

  3. Ema Jacková napsal:

    O pixers som už počula, a tvoj obraz, ktorý si si objednala sa mi veľmi páči. Ja mám však pocit, že si tam neviem nikdy nič vybrať. Možno je to z toho množstva možností, ktoré sa mi tam núkajú 🙂

    1. malmiki napsal:

      To je možné, asi je nejlepší tam jít s nějakým konkrétním cílem k objednání a vybírat z menšího množství. 🙂

Zanechat Odpověď

