LETNÍ CÍLE

Celý minulý týden jsem byla v nesnesitelném stresu. Snažila jsem se zvládnout všechno, ale přitom jsem kvůli tomu nezvládla nic. Měla jsem mít čtyři zkoušky během tří dnů, pak tři, protože jsem si jednu zapsala rovnou až na září. A nezvládla jsem ani jednu. Ze středy na čtvrtek jsem kvůli učení na poslední z nich vůbec nešla spát a celý den a noc se učila. Všech devadesát otázek si sama vypracovala, několikrát přepsala, mnohokrát přečetla. A jak to dopadlo na zkoušce? Měla jsem okno. Všechny pojmy v testu jsem poznávala, ale nedokázala dát v hlavě dohromady ani jednu větu k nim. A když nedokážete popsat ani renesanci, tak je něco špatně.

Špatně jsem si vše naplánovala (i když jsem nemohla vše ovlivnit) a tím jsem si zkazila celé zkouškové. A můžu jen doufat, že zrovna na filozofii (poslední zkouška) vypíše vyučující termín v září, protože bych ji chtěla ukončit v tomto semestru. Ale snažím se ohledně celého toho chaosu zachovat stoický klid (je vidět, že jsem se učila filozofii?), možná to tak mělo dopadnout, možná ne, ale teď s tím už nic neudělám. Místo toho jsem se rozhodla zamyslet se nad nadcházejícím létem a určit si cíle, kterých bych chtěla v následujících dvou měsících (září, kdy budu mít zkoušky, radši nepočítám) splnit. Nebo se o to aspoň pokusit:

  1. Učit se každý den, abych v září uměla všechno perfektně (no, zase úplně perfektní to být nemusí, když projdu).
  2. Začít pracovat na bakalářské práci. Konečně budu i já (snad) stresovat nad bakalářkou. O dva roky později – nejdřív jsem rok studovala jiný obor, ale v polovině druhého semestru si uvědomila, že tohle opravdu není pro mě. A potom jsem na rok odjela do Londýna jako au-pair, abych si pořádně promyslela, co vlastně chci v budoucnu dělat.
  3. Nastoupit do práce a zvyknout si na nový řežim. Před třemi týdny mě přijali do Ikea, kde budu pracovat od pěti do devíti ráno. Budu tedy muset párkrát týdně vstávat už ve čtyři ráno, na což by si musel zvyknout snad skoro každý. Doufám ale, že to pro mě nebude takový problém, když většinou vstávám kolem šesté a výjimečně v pět (sama od sebe, chodím spát v deset).
  4. Najít si ještě další práci. Jelikož je práce v Ikea jen do devíti ráno, mám celý zbytek dne (a volné dny), který mohu využít pro ještě jednu práci, abych si přes prázdniny něco vydělala. Právě teď doufám na úspěch v Moravské galerii, kam jsem posílala životopis před pár dny. Nebo na těch dvacet jiných míst.
  5. Pravidelně sportovat. Udržovat si jídelníček a zhubnout. Zatím mířím k mínus deseti kilogramům do konce srpna. Minulý čtvrtek jsem si pořídila permanentku na ranní plavání (7-9), kam bych chtěla chodit alespoň dvakrát týdně. A vrátit se zase k józe, kterou jsem absolutně zanedbala si po dvou měsících.
  6. Udělat si čas na blog. Píšu sem hrozně ráda, i když nemám takový dosah, jaký bych si přála. Blog beru jako oddechovou činnost, jednu z mála, kterou dělám. Proto je mi strašně líto, že ne vždycky mi na něj vyjde čas.
  7. Našetřit si na šicí stroj. Šití mě odmalička bavilo a ráda bych se vrátila k vytváření kostýmů. Stejně jako si chci zkusit ušít pár kousků vlastního oblečení, které si v hlavě pořád navrhuji.
  8. Dát do pořádku své fyzické i psychické zdraví. S jistotou mohu říct, že jsem na tom právě nejhůř, co jsem kdy byla. A vážně musím jít k doktorům, abych zjistila, co všechno je se mnou špatně.
  9. ČÍST. Za uběhlého půl roku (a několik měsíců předtím) jsem přečetla jen jednu knížku. Mířila jsem letos k padesáti. A víc asi psát nemusím.
  10. Prodat nepotřebné věci, oblečení, atd. Potřebuji postupně projít vším svým majetkem a radikálně ho zminimalizovat. Ne, že bych ho měla nějak moc, stěhovala jsem se k příteli jen s pár krabicemi (a žádným nábytkem), ale z nich jsem zatím použila tak dvě věci a už rok leží nevybalené. Zároveň bych na blogu ráda založila rubriku Bydlení a psala do ní i články na téma méně chaotického bydlení.

Co byste o prázdninách rádi podnikli vy? Máte nějaké cíle nebo přání? Pojedete někam na dovolenou? Já bohužel nikam nepojedu, ale ráda si přečtu, kam vyrazíte vy. Budu ráda za všechny komentáře a mějte se krásně, Magda -3

Nezapomeňte mě sledovat na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu, ať vám nic neuknikne! ♥ 

8 komentářů Přidejte váš

  1. Adelaida napsal:

    Pěkný článek 🙂 Držím palce, ať se všechno vydaří, tak jak si plánuješ 🙂 Mě čeká příští rok teprve maturita, takže bych chtěla přes prázdniny přečíst co nejvíc knížek (nejen) k maturitě, dodělat autoškolu a jinak to mám podobné .. víc se věnovat svému blogu, udělat si pořádek v pokoji i hlavě a zhubnout (to se mi daří ze všeho nejmíň 😀 )

    1. malmiki napsal:

      Hodně štěstí s maturitou, autoškolou, hubnutím i čtením. 🙂 Hodně povinných titulů je skvělých, takže tě snad budou bavit. 🙂

  2. Andrea V. napsal:

    Naložila sis toho dost – budu držet palce, ať ti všechny plány vyjdou 🙂

  3. simonazacko napsal:

    Držím palce nech ti to všetko výjde 🙂
    V niektorých cieloch sa zhodujeme – 5,6,8 a 9. Ale ver mi, že stresovať nad bakalárkou nechceš 😀 Prečítaj si môj článok kde som písala čo to naozaj obnáša… poviem to tak že som rada že to mám za sebou, pfú..

    http://www.simonazacko.com

    1. malmiki napsal:

      Držím palce i tobě. 🙂 A gratuluji k bakalářce. 🙂 Stresovat se nad ní určitě nechci, je to spíš jako „hurá, už aspoň něco bude za mnou“. 😀

  4. Ftcf napsal:

    Ty máš docela dost plánů…Doufám, že ti to všechno vyjde 🙂
    Já chci hlavně cestovat, dokud ještě můžu.

    1. malmiki napsal:

      Kam se plánuješ v létě podívat? 🙂

Zanechat Odpověď

