V ČERVNU JSEM MILOVALA..

V červnu jsem měla konečně alespoň nějaký sociální život, takže v dnešním článku bude kosmetika zmíněná jen okrajově (přecejen jsem si pořád nějakou novou oblíbila), ale zbytek bude spíše kulturní. Od filmu a hudby po cestování! Po dlouhé době (skoro roce), jsem se zase někam podívala, takže jsem plná nových zážitků a dojmů, které mi mění pohled na mnoho aspektů každodenního života. No, a Wonder Woman? Ani na chvíli jsem se v kině nenudila, i když jsem neměla žádné jídlo! Ale o ní později. Teď bych se vrátila zpět k hudbě.

RED HOT CHILI PEPPERS – THE GETAWAY ALBUM

Konečně! RHCP je kapela, se kterou jsem vyrůstala a spousta mých vzpomínek z dospívání se váže právě k jejímu poslechu. Předposlední album (I’m With You) z roku 2011 mě nijak neoslovilo, líbily se mi snad jen dvě písničky (Monarchy of Roses a Look Around). Takže jsem z nového naprosto nadšená a v červnu ho poslouchala skoro pořád, dokola a dokola. Hrozně mi připomíná jejich starší hudbu, ale přitom není žádné písničce extrémně podobné. 

wonder_woman_xlg

WONDER WOMAN

DC Comics pro mě nad Marvelem vždycky vítězily, ale asi se shodneme, že jejich filmy jsou hrozné. Animované jsou skvělé, ale hrané. To je jiná liga. Mnohem nižší. Nebyla jsem z Wonder Woman nadšená kvůli nějakým feministickým důvodům, ale protože byl DC konečně schopný natočit úžasný film, který pro mě zastínil i ty od Marvelu. Že to bylo hlavně díky ženské režisérce už je jen plus. Wonder Woman film pro mě měl všechno. Vtipnou, ale ne přehnanou, stránku, části, při kterých jsem brečela, jak nádherné byly, i akci, ve které vám nemohla uniknout ani vteřina a zapomínáte dýchat. Gal Gadot je navíc pro roli Diany jako stvořená, její kostým je také skvělý (celkově všechny kostýmy ve filmu), takže nemám co vytknout. Možná se něco najde, ale na tom nezáleží.

unnamed

DEN HAAG

Minulý červenec jsme byli na festivalu v Paříži, letos jsme vybrali Haag a pobyt si trošku prodloužili. Přijeli jsme ve středu, ve čtvrtek byli na konferenci, v pátek a sobotu na festivalu a v neděli ve Scheveningenu (čtvrt v Haagu). A kromě muzeí a galerií (zevnitř) jsme stihli vidět vše, co Haag nabízí. Není toho extrémně moc, protože je to malé město (velikostí ani ne poloviny Brna), my jsme chodili všude pěšky, ale pomocí hromadné městské dopravy jste schopni vše projít během dvou dnů (a třetí den se kouknout do historického Delftu). Do Haagu jsem se neskutečně zamilovala, má úžasnou architekturu, obyvatele, jídlo i kulturu, takže doufám, že se do něj co nejdřív vrátím. Možná předčil i Brighton, ale to se ještě uvidí. Určitě je v žebříčku měst, ve kterých bych si uměla představit v budoucnu bydlet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NOVÉ JÍDLO

S návštěvou Haagu souvisí i nové chutě. Víte třeba, že v Nizozemsku si kostky sýru namáčí v hořčici? Mňam! Je to vážně dobré. Vyzkoušeli jsme pár míst na snídaně (nebo brunche), skvělou japonskou restauraci, kde jsme měli obří večeři, i místní malé krámky. I supermarkety mají mnohem zásobenější než u nás! Vážně mi chybí. Více se dočtete v článku Kam na jídlo v Haagu.

soaphoria hojivy gel marocky jil organicky balzam na rty notinocz

ZNAČKA SOAPHORIA

Čím víc se zajímám o složení kosmetiky, tím větší přednost dávám produktům z kvalitních a přírodních surovin. Sama jsem byla překvapená, že jsem ještě nevyzkoušela nic od Soaphoria. Rozhodla jsem se to tento měsíc konečně změnit a udělat menší nákup. Nejvíc jsem chtěla vyzkoušet Soaphoria Marocký jíl, k němu jsem na popáleniny od sluníčka přihodila Soaphoria Hojivý gel, který obsahuje aloe vera a mořské řasy. A nakonec i balzám na rty, který voní jako čerstvě natrhané růže (vyrábí i jiné vůně, pokud vám růže nevoní) a je jeden z nejlepších produktů na rty, který jsem použila. Nechci psát zbytečně moc, protože příští týden plánuji rozsáhlejší recenzi na všechny produkty. Zatím jen řeknu, že si všechny výrobky moc užívám, jsem překvapená, jak dobře fungují a rozhodně od Soaphoria zkusím i něco víc, když budu mít možnost.

soaphoria hojivy gel marocky jil organicky balzam na rty notinocz

A co vy? Zkoušeli jste něco od značky Soaphoria? Máte tipy na produkty, které vám vyhovují a musím je zkusit? Nebo jste ještě nic nezkoušeli – je tedy něco, co vás od značky zaujalo? Budu ráda za všechny komentáře a mějte se krásně, Magda -3

Nezapomeňte mě sledovat na Facebooku, Twitteru nebo Instagramu, ať vám nic neuknikne! ♥ 

2 komentáře Přidejte váš

  1. V. napsal:

    Na Wonder Woman bych také ráda.. Upřímně jsem byla dost na vážkách, protože přesně jak zmiňuješ, feministky. Trochu jsem váhala i kvůli přehnaně pozitivním recenzím, protože všichni víme, jak to dneska je. Nicméně trailer vypadá naprosto skvěle a to nejsem fanoušek komixů.

    1. malmiki napsal:

      Určitě zajdi, pokud jsi ji ještě neviděla. Stojí za to. 🙂

Zanechat Odpověď

