PRVNÍ DOJMY – BEACH GODDESS OD ILLUMINATE BY ASHLEY TISDALE

Zdravím milí čtenáři, doufám, že se máte krásně. V době zveřejnění článku nejspíš ještě spím, protože (pokud všechno dobře dopadlo) jsem se uprostřed noci vrátila z pětidenního pobytu v Haagu, ze kterého určitě čekejte článek (a video)! Jak jsem ale psala minulý týden v mých měsíčních oblíbencích, dnes jsem si pro vás připravila rozsáhlou recenzi na paletku očních stínů Beach Goddess z kolekce Illuminate by Ashley Tisdale od bhcosmetics, která se konečně dá sehnat bez problémů i u nás.

Kolekce Illuminate by Ashley Tisdale už je na trhu nějakou dobu, takže jste o ní mohli slyšet, pokud sledujete zahraniční blogerky a stránky značek. Obsahuje tři paletky stínů, nalepovací řasy, lesky na rty, rozjasňovače, tekuté bronzery, tvářenky i sadu štětců. U nás jsou bohužel dostupné pouze dvě paletky – Night Goddess (recenzi můžete najít u Veroniky z V’s Secret) a Beach Goddess, o té se dnes rozepíšu já.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po paletce jsem pokukovala už nějakou dobu, ale nechtělo se mi ji objednávat ze zahraničí. Celní úřad mě vážně nebaví. Takže hned, co jsem ji zahlédla na Notino, musela být moje. Night Goddess mi přijde moc tmavá s málo matnými stíny, takže bych s ní podle mě nezvládla vytvořit každodenní vzhled. Beach Goddess je proti ní mnohem jasnější a matné přirozené odstíny má čtyři, se kterými jde samostatně vytvořit celé líčení. Na první pohled mě navíc zaujal zlatý stín a odstín tvářenky, která je výrazná, ale zároveň není nepřirozená. Celkově v paletce není ani jeden stín, který bych nepoužila (kromě bronzeru), což se mi v naprosté většině případů nestává. Takže musela být moje.

Paletka přijde zabalená v papírové krabičce se zlatými lesklými pruhy. Samotný produkt je kartonová paletka s velkým zrcátkem. Karton má své výhody i nevýhody – je lehčí, jednoduše se otevírá a nemusíte se bát, že bude poškrábaná nebo na ní budou vidět všechny otisky prstů či vám spadne a kus se urazí. Na druhou stranu si ale musíte dávat pozor, abyste ji něčím těžkým (třeba v zavazadle) nerozmáčkli a o něco hůř se čístí, do otvorů pro stíny se také špatně dostává o něco širším štetcem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Názvy stínů jsou natištěné jen na průhledné fólii, která je do paletky vložena. To víte už z mé recenze New-trals vs Neutrals, že mi docela vadí. Nechci mít fólii celou dobu v paletce, ani ji nechci nikde skladovat, proto mám raději názvy stínů napsané přímo u nich.

Výdrž stínů je průměrná, vydrží celý den, ale postupně ztrácí na intenzitě. Mizí ale postupně a neslívají se v ohybu oka, ani je nemáte všude kolem. Osobně nepoužívám primer, takže jejich výdrž s ním může být lepší.

Nanášení stínů už je trošku věda. Matné stíny jsou v pořádku, problém ale vidím u stínů se shimmerem. Mají špatnou texturu, takže jsou hrozně suché a po aplikaci štetcem vám na oku zůstane jen pár třpytek a žádná barva. Bylo by skvělé, kdyby byly máslovější, aby fungovaly i tyto stíny. Já to vyřešila navlhčením štětce, čímž jsem dosáhla úžasné intenzity, pigmentace i lesku stínů. Takže pro mě fungují. Za pětistovku to ale není úplně levná paletka a opravdu bych na tom zapracovala.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ZLEVA: SEYCHELLES, ST. BARTS, MAUI, FIJI, BELIZE A BARBADOS

SEYCHELLES: Bronzer, velmi přirozená matná barva. Pokud budete mít lehkou ruku a jemný štětec, sedí i velmi bledé pleti. Jinak je skvělý, pokud jste lehce opálení a chcete přidat ještě trošku barvy.

ST. BARTS: Krásná metalická měděná, do oranžova, barva se shimmerem. Skvělá na vnější polovinu víčka. Při nanášení v paletce hodně práší (i během nanášení prstem).

MAUI: Odstínově podobná ST. BARTS, ale mnohem světlejší. Hodí se přes celé víčko.

FIJI: Hodně světloučká, odstínově podobná dvěma předchozím, ale více do oranžova. Také dost práší.

BELIZE: Tmavší než ST. BARTS a více do hněda. Skvělá do vnějšího koutku.

BARBADOS: Jediný matný stín z horní řady. Tmavě hnědá s horší pigmentací (možná je to tím, že jsou stíny tak suché?). Díky tomu je s ní ale lehké pracovat, protože je to tmavý stín, se kterým se dá napáchat hodně neplechy. Hezky se s ním zdůrazňuje ohyb víčka.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ZLEVA: TAHITI, ARUBA, ST. LUCIA, CABO, BORA BORA A BERMUDA

TAHITI: Popravdě ani nemůžete vidět, protože mají stejný odstín jako moje pleť. Ale ano, na fotce jsou. Je to velice, velice světlá matná barva s nádechem lehoučce do růžova. Pro mě je ideální jako základní stín přes celé víčko i jako zmizík při ztrácení.

ARUBA: Matný hnědooranžový stín, barevně je něco mezi ST. BARTS a MAUI z první řady. Používám ho do ohybu víčka a vypadá velmi přirozeně.

ST. LUCIA: Rozjasňovač, který je na mě ale příšerně tmavý, sedí mi jen bílé/stříbrné. Ale i ostatním bude sedět jen, pokud jste hodně opálení. Jinak funguje jako hezký oční stín.

CABO: Světloučký matný stín do meruňkova, hezký je přes celé víčko společně s ARUBA v ohybu. Osobně po něm ale moc nesahám.

BORA BORA: Ten nejúžasnější zlatý stín! Přesně takový jsem potřebovala na líčení inspirované Adele z videoklipu Send My Love. Škoda, že se musí nanášet na mokro, ale za ten výsledný efekt to stojí! Nejkrásnější je přes celé víčko nebo jen ve vnitřní polovině doplněný BELIZE.

BERMUDA: Krásná šťavnatá tvářenka, která dodá pleti hezký, zdravý a rozjasněný vzhled. Světle růžová, ale ne přehnaná. Vydrží celý den a barevně překonala moji milovanou Outlaw od Nars. Hodně mi připomíná tvářenku Orgasm také od Nars, takže ta možná bude mojí příští koupí.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Barevně je pro mě paletka složená úžasně, nabízí mnoho různých vzhledů a nepotřebujete ji doplňovat jinými stíny, takže na cestování je ideální. Žádný stín se v ní neopakuje, ani si není podobný a dá se s ní vykouzlit každodenní, večerní i líčení na velkou událost. Jen je kvůli jejich textuře zapotřebí troška dobré vůle při nanášení.

Kolem dokola kromě textury a rozjasňovače, který není moc rozjasňovač, nevidím na paletce nic špatného. Odstínově je skvělá, dá se s ní nalíčit na jakoukoli příležitost, při nanášení stíny neopadávají na tváře. Možná bych jí dala i 80%, pokud by se napravily ty dva nedostatky, byla by dokonalá. Líbí se mi i výběr jmen stínů – Ashley každý pojmenovala podle toho, kde se jí na dovolené líbilo nejvíc. A to je milé.

Od BH cosmetics jsem zatím žádnou jinou paletku nezkoušela, ale po této jich mám pár vyhlídlých. Nesmím si nechat utéct Be… by Bubzbeauty, která byla bohužel vyprodaná, když jsem si ji chtěla pořídit. A také nová paletka od Carli Bybel vypadá skvěle (i když Carli nesleduju). Co vy a tahle značka? Zkoušeli jste nějaké produkty? Pokud ano, jak vám vyhovovali? A co byste chtěli zkusit? Určitě mi napište do komentářů a mějte se krásně, Magda -3

 

3 komentáře Přidejte váš

  1. V. napsal:

    „Celní úřad mě vážně nebaví. “ 😀 no… ale tedy 500kč je hodně ve srovnání s oficiální stránkou, kde je za 11 dolarů. Teď jsem narazila na německou stránku s Bh cosmetics a cenově je to téměř stejné jako v Americe pro nás bez hrozby proclení. Jinak primer pod stíny určitě doporučuji, s touto paletkou to udělá hodně 🙂 a také děkuju za zmínění

    1. malmiki napsal:

      Jojo, 500 je hodně, ale na oficiálních stránkách se platí ještě 7 dolarů poštovné, což vychází dohromady už na 420, a pokud by se na celnici pošta rozhodla, že balíček zadrží (což můžou, i když nepřesahuje tu hodnotu, za kterou už se platí clo), tak jsou to další aspoň dvě stovky navíc. 😦 Takže si raději připlatím těch 70 korun tady a budu ji mít zítra doma s osobním odběrem. 🙂 Na tu německou verzi obchodu se mrknu, jaký mají poštovný, na českém e-shopu bh cosmetics mají paletky také kolem 500, ale tuhle vůbec nemají. 😦

  2. simonazacko napsal:

    Skvelá paletka na každodenné jemné líčenie 🙂
    Zatiaľ ma tiene od BH ešte nesklamali – platí že cena sa rovná kvalite 🙂

    http://www.simonazacko.com

Zanechat Odpověď

