V KVĚTNU JSEM MILOVALA..

..novou kosmetiku!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zdravím milí čtenáři! Už tradičně se na začátku neobejdu bez popsání, jak rychle poslední měsíc ubíhal. Víte co? S květnem se mi nezdálo, že utekl tak rychle. Asi proto, že byl docela stresující a musela jsem řešit spoustu záležitostí. Jak jsem psala v minulém článku, organizovala jsem dva festivaly, začalo mi zkouškové, hledala brigádu (a stále hledám, dnes v 8:30 mám druhý pohovor, tak mi držte pěsti!) a celkově nevěděla, co mám dělat dřív. To nevím ani v prvních červnových dnech. Potřebovala bych dny dvakrát tak delší, abych do nich naskládala  všechno učení na zkoušky (většina mi vyšla jako tři zkoušky tři dny po sobě nebo dvě zkoušky v jeden den…) a psaní prací. Ve středu totiž letím na pět dnů do Haagu, což mi z času na učení vezme hodně (a v té době přijdu o několik zkouškových termínů).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ale teď už k mým nejoblíbenějším věcem za květen! Tentokrát je vše z kosmetického soudku, protože jsem po dlouhé době vyzkoušela spoustu novinek (alespoň pro mě novinek) a většinu si i zamilovala!

Na začátek tu mám rozjasňovač Skin Kiss v nejsvětlejším odstínu Ice Kiss od Makeup Revolution (btw. na Notino jsou o dvacku levnější než na oficiálních stránkách). Představila jsem vám ho už před pár týdny v článku s novinkami Makeup Revolution. Z počátku jsem ho vůbec nepoužívala, protože mi nesedl, ale rozhodla jsem se mu dát druhou šanci – poprvé jsem ho zkusila pouze na holý obličej bez makeupu, ale byl hrozně třpytkatý, prášil, na pleti vůbec nedržel a nevypadal přirozeně. Až pak mě napadlo nanést ho až na makeup a to dopadlo mnohem lépe! S podkladem se totiž moc hezky „slije“ dohromady, dá se skvěle vrstvit pro jemný i výrazný efekt a sedí i mé světlé pleti. Navíc je balení opravdu obří, takže vydrží klidně rozjasněný celý rok. Nanáším ho štětcem na oční stíny angled blending brush, což mi funguje nejlépe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když jsem na českém e-shopu konečně uviděla naskladněnou paletku Beach Goddess od Illuminate by Ashley Tisdale pro bhcosmetics, byla jsem tak nadšená! Ashley sleduji na twitteru a youtube a často jsem ji viděla s její kolekcí pracovat na různých líčeních. Na celou paletku chystám příští týden celou recenzi, ale teď můžu alespoň říct, že jsem se naprosto zamilovala do tvářenky, kterou obsahuje. Barevně mi hodně připomíná Nars Orgasm tvářenku, obsahuje i lehoučký shimmer. Ten ale není nijak extrémní, pleť díky němu vypadá zdravě rozjasněná. Není pigmentovaná ani málo ani moc, takže se jednoduše nanáší a zároveň jde lehce ztratit, pokud to přeženete.

A když jsme u toho zdravého rozjasnění – nemůžu vynechat PRO FIX Illuminating spray, fixační a rozjasňující sprej na obličej od Makeup Revolution. Složením mi moc nevyhovuje, takže si ho příště nepořídím, ale svou práci vykonává skvěle – makeup zafixuje a pleti dodá opravdu hezký rozjasněný efekt (bez třpytek, jen glowy look). Dokonce mi i kamarádka ze zahraničí řekla „You look so healthy and glowy„, a to se počítá! (Bez spreje tak nevypadám.)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A aby má pleť vypadala ještě zdravěji, začala jsem používat každodenní peeling Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub od Neutrogeny. Obsahuje malinkaté částečky, které nejsou nijak iritující, je příjemný stejně jako čistící gel ze stejné edice (který mám moc ráda) a pleť je po použití krásně jemná na dotek. Každodenním používáním se jemně zbavuji všech suchých šupinek odumřelé kůže, díky čemuž můj obličej vypadá mnohem čistěji, zdravěji a více rozjasněně. A zároveň mám od začátku používání méně černých teček i pupínků, co víc si za pár korun přát.

Dalším produktem na obličej, který jsem si oblíbila, je 3v1 hydratační krém Vine[Activ] od Caudalie, značky francouzské přírodní kosmetiky netestované na zvířatech, kterou jsem si hodně oblíbila. Krém hydratuje, bojuje proti vráskám, chrání pleť před vnějšími vlivy a dodává jí (opět) zdravé rozjasnění. Jednoduše se nanáší, rychle se vstřebává, ale zároveň víte, že jste si na obličej něco nanesli. Na pleti krém není nepříjemný, ani ji nijak neirituje díky svému přírodnímu složení. Používám ho před nanesením make-upu místo primeru, podklad se mi potom nanáší mnohem jednoduššeji a vypadá přirozeněji.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jak se tak dívám na svůj výběr produktů, všechny do jednoho používám hlavně díky jejich dvěma vlastnostem – rozjasnění a zdravý vzhled pleti. Ani jsem si neuvědomila, že teď mám ráda glowy look, dokud jsem si vše nedala dohromady. Díky fixačnímu spreji nemusím používat pudr, matné rtěnky u mě nikdy neobstály a čím dál tím víc si užívám rozjasňovače. Nelíbí se mi ale nepřirozený vzhled, takže se snažím držet při zemi, všeho používat s mírou a podle toho si vybírat i produkty. Právě teď pro mě fungují tyto.

A co bych chtěla vyzkoušet v červnu? Více pečující kosmetiky od Caudalie, čistící jíly od Soaphorie, nové Renaissance rtěnky od Makeup Revolution a oční stíny od BareMinerals (jejich Moxxie rtěnky zbožňuji, tak se chci tentokrát zaměřit na oči). Zajímala by vás recenze na některý zmíněný produkt? A co jste si nejvíce zamilovali v květnu vy? Určitě mi napište do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

Jeden komentář Přidejte váš

Zanechat Odpověď

