LAHODNĚ S ELLOU A PŘÁTELI

Zdravím milí čtenáři a omlouvám se za neplánovanou pauzu. Bohužel se mi toho nakupilo hrozně moc, ať už ze zdravotního nebo kulturního a školního hlediska. V polovině května jsem organizovala dva (dva!) festivaly. Ve středu Filmový festival Fakulty informatiky Masarykovy univerzity (kdo vymýšlel ten název, se mě neptejte) a od pátku do neděle probíhal Animefest, na kterém pracuji s desítkami dalších lidí celý rok. A několik týdnů před ním je pro nás všechny nejkritičtějších. A pak mi začalo zkouškové. Také se chci omluvit Nakladatelství Omega, pro které jsem tím pádem nestihla nachystat recenzi na nově vyšlou kuchařku od Elly Mills – Lahodně s Ellou a přáteli.* Za recenzní výtisk mockrát děkuji!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na knížku a hlavně na nové recepty jsem se moc těšila, poslední titul s džusy a smoothies měl u mě velký úspěch, jak jste mohli číst v recenzi. Lahodně s Ellou a přáteli je třetí díl receptů, tentokrát určený primárně pro ty, kteří mají problém se svými známými či rodinou, která je ohledně rostlinné stravy skeptická, nebo když si vůbec nejste jisti, co všežravým kamarádům uvařit, aby jim to chutnalo také. Hlavní je nikoho nenutit, nedělat radikální změny a neříkat, jaké ingredience jste použili, aby vás všichni neodmítli hned.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Recepty jsou rozděleny do několika kapitol – od snídaní a brunchů, přes rychlovky i velké hostiny, po chutné přílohy, jídlo na párty a dezerty na každou oslavu. Co se mi ale líbí nejvíce, je uspořádání receptů do tématu – v hostinách můžete najít třeba několik receptů, které vám dohromady vytvoří skvělý večer s indickou hostinou, mexickou fiestu nebo jen romantickou večeři pro dva. To mi přijde jako skvělý nápad a nemůžu se dočkat, až s pomocí Elliných receptů uspořádám večeři pro přátele v tématickém duchu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zatím jsem bohužel neměla moc času recepty vyzkoušet, ale už mám založených asi třicet jídel, která musím uvařit. A to je docela dost, když si vezmu, co všechno nejím. Recepty jde jako vždy u Elly různě obměňovat, pokud danou ingredenci nemáte/nejíte, ale na to je potřeba mít s vařením trošku větší zkušenost. Alespoň podle mě.

Vyzkoušela jsem tedy pouze přílohu – citrónové brambory Hasselback, které jsem servírovala ke grilovanému hermelínu (byly vážně moc dobré). Recepty jsou jako vždy popsané pro naprosté začátečníky, takže se nemusíte bát, že byste něco udělali špatně nebo nerozuměli pokynům. Každé jídlo má i svoji krásnou fotografii, takže víte, jak á vše vypadat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jsem moc ráda, že mám Lahodně s Ellou a přáteli ve své sbírce a nemůžu se dočkat, až budu mít více času vyzkoušet všechny recepty a podělit se o ně s přáteli. Takže pokud se na blogu zase nějakou dobu neukážu – hledejte mě v kuchyni při pečení čokoládovo-pomerančového koláče nebo ujídání cizrnového chilli v pečených batátech, mňam!

Pokud vás knížka Lahodně s Ellou a přáteli zaujala, najdete ji v knihkupectvích Dobrovský nebo na jejich e-shopu. Zkoušeli jste u nějakou kuchařku Lahodně s Ellou? A jaké jsou vaše nejoblíbenější recepty? Určitě se mi svěřte do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

Jeden komentář Přidejte váš

Zanechat Odpověď

