HLEDÁ SE NEJLEPŠÍ LEVNÁ TUŽKA NA TMAVÉ OBOČÍ

Ti z vás, kteří si musí upravovat obočí každý den, aby se cítili, že vypadají k světu, měli jste někdy období, kdy jste ani za nic nemohli sehnat produkt, který by vám na obočí vyhovoval? Barevně seděl, měl přesně tu texturu a finiš, jaký byste potřebovali? Já mám tohle špatné období právě teď. Všechny produkty mi došly, ale nechci si znovu kupovat stejné (zaprvé jsou drahé, zadruhé by trvalo měsíc, než by přišly).

Se stíny na obočí jsem to vzdala před pár lety, pomády a různé tekuté výrobky podle mě nevypadají na mém širokém obočí vůbec dobře a přirozeně. Takže jsem se vrátila zpět k obyčejné tužce na obočí, jako jsem používala na střední, když jsem si obočí začala vykreslovat. Hodně jsem si oblíbila i Benefit Goof Proof v odstínu 6, který mi přišel v lookfantastic krabičce. Ale dát za něj osm set, aby mi vydržel dva měsíce maximálně? Ne, děkuji. Benefit navíc není cruelty free firma, takže do jejich výrobků nechci investovat už z toho důvodu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prošla jsem celé stránky Notino, abych našla tužky na obočí, které by vyhovovaly mým potřebám – podle názvu/obrázku jsou tmavě hnědé až černé, stojí pod sto korun a výrobci netestují na zvířatech. (Poznámka – jak je to s testováním na zvířatech u Dermacolu nevím na sto procent, jen mám za to, že netestují.)

Kolik se mi podařilo najít tužek? Přesně čtyři. Dvě od NYX Cosmetics, jednu od Dermacolu a Catrice. A jak dopadly během mého testování? Ne moc dobře. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Odshora:  Catrice, Dermacol, NYX, NYX AUTO

Nejhůře na tom je Catrice Slim’Matic Ultra Precise voděodolná tužka na obočí v odstínu 030 Dark. Zaprvé je pro mě nevhodná barevně, Dark může být leda tak pokud máte světle hnědé vlasy. Hrozně se při nanášení láme, protože je moc měkká, takže vám vystačí na maximálně deset použití – ze všech tužek obsahuje nejméně produktu, pouze 0,05 gramů. A dávat 80 korun za 0,05 gramu čehokoliv se mi opravdu nechce. Vykreslovat si obočí 1,5 milimetru tenkým koncem mě také moc nebaví. Spirálka na pročesání obočí je na mě moc tenká. Pokud je ale vaše obočí super úzké, možná vám bude vyhovovat. To je ale asi všechno dobré, co o této tužce můžu napsat.

Dermacol tužka na obočí v odstínu 3, je barevně už na lepší cestě. Je hezky tmavě hnědá, skoro do černa bez teplého podtónu. Na můj vkus je ale příliš měkká, takže na obočí zanechává hrudky a moc produktu, který se musí vyčesat, aby obočí vypadalo přirozeně. Také se kvůli tomu strašlivě rozmazává, bála jsem se vůbec dotknout se obočí, abych ho neměla rozmazané přes celé čelo. Přiložený šteteček je úplně na nic, obočí s ním ani nejde pročesat, protože má příliš pevné štětiny, které drží u sebe a maximálně vám obočí rozdělí na čtyři pruhy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mnohem lépe je na tom nejlevnější z výběru – NYX tužka na obočí v odstínu LPE01 Black. Stojí jen třicet korun, není tak hrozně měkká, takže se s ní pracuje lépe a méně se rozmazává. Obsahuje i nejvíce produktu. Nemá sice žádný kartáček ani spirálku, ale kdo je potřebuje, když jsou stejně k ničemu? Odstínově je ale opravdu černá, takže pouze pro černovlásky.

Mojí nejoblíbenější se stala NYX AUTO tužka na obočí v odstínu #EPO8 black. Ze všech je nejtvrdší, neláme se a pracuje se s ní nejjednoduššeji. Náplň je plochá, takže se s ní dá vykreslit širší i tenčí části obočí. Barva je černá, ale ne tak sytá jako u předchozí (hlavně kvůli tvrdosti tužky).  Jediné, co mi vadí, je obal. Tužka sice stojí jen pár korun, ale ze všech čtyř vypadá nejlevněji. Když s ní zatřesete, její části o sebe podivně chřestí, plast mi nepřijde moc pevný a složitěji se sundává její víčko. Kartáček má ale mnohem lepší než ta od Dermacolu, je delší a měkčí. Osobně používám stejně spirálku, takže je mi to jedno. A abych nezapomněla – samozřejmě vydrží celý den.

Perfektní tužku jsem sice nenašla, ale automatická tužka od NYX k tomu nemá daleko. Škoda jen jejího balení, které jí bere na dobrém dojmu. Do budoucna bych si ráda připravila článek s tužkami o stovku dražšími, co byste na něj řekli? Pár už jich mám vyhlídnutých. A jaký produkt na obočí je váš nejoblíbenější? Určitě se mi svěřte v komentářích a mějte se krásně,Magda -3

3 komentáře Přidejte váš

  1. Kikaa napsal:

    Ahoj 🙂 Tenhle týden jsem taky dělala „hon“ na tužky na obočí 😀 Ta auto tužka od Nyx mi přišla hrozná, asi už jsem měla starší kus a hrozně se lámala a dělala hrudky. Zatím mi cenově nejlepší přijdou tužky od essence a miss sporty, které stojí asi 45 kč. Essence má tmavě hnědou ale až moc do tepla a miss sporty zase skoro černou, ale dá se s nimi pracovat a vydrží celý den. Taky mám doma pomádu na obočí od Freedom a ta je vážně super! Drží celý den i noc a dobře se nanáší (ale když spěchám, volím tužku, se kterou pracuju rychleji). Takže se dá říct, že svůj studený tmavě hnědý až černý odstín stále hledám. Stíny mě nebaví, trvá to dlouho 😀 Ještě jsem byla myslím spokojená s tužkou od Rimmel, tak ji můžeš zkusit 😉

  2. Elis Minarová napsal:

    Já používám tužku od Essence a jsem s ní moc spokojená 🙂

  3. dark princess napsal:

    Ahoj máš celkem pravdu s tou dermacol taky sem měla ale je spíš dobrá jako tužka na oči barva je super jak píšeš hnědočerná ale jako nědokáže se přichytit rozmazává se a štěteček k nic čemu jak píšeš.
    spirály jsou nejlepší no podle me na česaní.

Zanechat Odpověď

