TOALETNÍ STOLEK | INSPIRACE S FAVI.CZ

Nevím, jestli to o mně víte, ale vždy mě zajímalo bydlení, interiérový design, stavebnictví a architektura celkově. Odmalička jsem si kreslila interiéry a domy, vyráběla modely z papíru. Na uměleckou střední (interiérový design) mě nevzali a nakonec jsem vystudovala stavební průmyslovku. Na architekturu jsem nakonec nešla a studuju umění, ale stejně na ni centruji své zaměření. A pořád přemýšlím, že bych se přecejen přihlásit zkusila.

Ale abych se vrátila k článku – velice mě potěšila nabídka spolupráce od webu favi.cz, který sdružuje více než dvě stě obchodů s nábytkem a dekoracemi a funguje jako vyhledávač. Doteď jsem o této stránce neslyšela, což mě celkem překvapuje, protože její účel je dost praktický. Až budu hledat vybavení do bytu, určitě mi ulehčí práci. Do výběru si zadám kategorie, které chci prohledat a favi těch 200 obchodů prohledá za mě. To je fajn, ne? favi

V hlavní roli dnes bude toaletní stolek Stella, kterému sice chybí zrcadlo, za to má ale o dvě zásuvky víc. Nejsou nijak veliké, ale já se přecejen snažím tolik kosmetiky neskladovat. Líbí se mi, že není přehnaně staromódní ani minimalistický, takový zlatý střed.

Tíhnu k minimalismu, takže nepotřebuji žádné zbytečné serepetičky, ale ráda prostor oživím pastelovými barvami a zelenými rostlinami, aby nebyl jen čistě bílý. Ke stolku jsem tedy místo obyčejné stoličky zvolila pohodlné starorůžové křeslo, které jsem doplnila námořnicky modrým koberečkem – barevná kombinace, která je teď hodně oblíbená. A mně se hodně líbí.

Jako dekorace jsem zvolila pouze polštářek ladící s křeslem a zelené rostliny v jednoduchých květináčích. Zbytek jsou čistě praktické záležitosti – světlo s bílou zářivkou, malé krabičky na šperky nebo sponky a gumičky, designové měděné zrcadlo s mramorovým podstavcem, obyčejné stojánky na štetce a roztomilý jutový koš s bambulkami, který se dá využít na spoustu věcí. Samozřejmě nesmí chybět ani velké zrcadlo pověšené na zdi.

A jak se můj vysněný koutek s toaletkou líbí vám? Jak byste si ho zařídili, aby vyhovoval vám? Určitě mi napište do komentářů a mějte se krásně, Magda -3

Článek byl napsán ve spolupráci s favi.cz. Veškerý text a názory jsou mé, ilustrační fotografie  použité v koláži jsou z webu favi.cz. 

4 komentáře Přidejte váš

  1. Elis Minarová napsal:

    Mně se na favi.cz strašně zalíbilo křeslo, takže už ho mám na wishlistu a doufám, že ho do konce roku budu mít 🙂 Jinak, jak tak koukám, máme stejnou představu a stejný styl 🙂

    1. malmiki napsal:

      Já už mám v nákupním seznamu z favi tak padesát věcí a spíš doufám, že je do konce roku mít nebudu, jinak bych zkrachovala. 😀

  2. JORIES BLOG napsal:

    Moc se mi líbí to starorůžové křeslo! Růžová je moje barva, takže tohle je naprosto boží! 😀 O této stránce jsem slyšela už i od jiných blogerek a moc mě zaujala! 🙂
    Super článek a skvělý fotky! 🙂 ❤
    ——————————————————————-
    Také mám blog a udělala by jsi mi největší radost, kdyby ses podívala! ❤ Budu nejšťastnější člověk na světě! ❤ Tvůj blog je úžasný a určitě se sem budu vracet! Hned tě jdu sledovat na všech sociálních sítích, liknout facebook stránku a přidat se mezi tvé pravidelné čtenáře! 😀 Jsi moc milá a sympatická! ❤ Jen tak dál! ❤
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! ❤ 🙂
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

  3. Drew napsal:

    tiež som ešte o tej stránke nepočula, ale znie super 🙂 páči sa mi ten stolík, lebo je masívnejší a má viac úložného priestoru ako väčšina iných, ktoré mi prídu skôr okrasné.. no, ja sa žiaľ so svojou kozmetikou už do tak bežného stolíku nevojdem, preto som na to zneužila pracovný stolík s poličkami 😀
    Drew’s Beauty

Zanechat Odpověď

