V DUBNU JSEM MILOVALA..

Jak je možné, že měsíce tak rychle utíkají? Vím, že to píšu každý měsíc, ale vždy si při psaní mých měsíčních oblíbenců uvědomím, že jsem ty minulé psala před malinkou chviličkou. Hlavně to znamená, že mám čím dál těžší práci s hledáním něčeho nového, co mě zaujalo. Uplynulé měsíce se určitě tajemně zkracují čím dál víc. A nebo taky ne. Možná mám jen víc a víc práce, takže ubíhající čas ani nedokážu zaregistrovat?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na příští týden pro vás plánuji test levných tužek na tmavé obočí od značek netestujících na zvířatech a zatím je mým favoritem NYX Auto Eyebrow tužka na obočí v odstínu Black. Stojí pár korun, je skvěle pigmentovaná a vydrží celý den. Více se o ní a dalších třech rozepíšu ve středu.

U kosmetiky ještě zůstanu s paletkou od Makeup Revolution – New-trals vs Neutrals, které jsem věnovala vlastní recenzi. Stíny jsem poslední měsíce dost zanedbávala, ale nedávno jsem docela zásadně zredukovala množství kosmetiky, kterou vlastním. Z několika paletek stínů mi doopravdy vyhovovala kvalitou a barevně jen New-Trals vs Neutrals a znovu jsem si uvědomila, jak dobrá je. Rozhodně chci zkusit i další,  abych našla jiné poklady, rozepsala jsem se o nich v mém seznamu přání.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moc jsem si oblíbila novou knížku s recepty od jedné z mých milovaných food blogerek Elly Woodward – Lahodně s Ellou: Džusy a smoothies každý den*. Tu jsem obdržela od nakladatelství Omega k recenzi, za což ještě jednou moc děkuji. Naprosto jsem se zbláznila do matcha latté, které si připravuji skoro každý den, a v mrazáku na mě čeká hromada mražených banánů na matcha smoothie s avokádem, banánem a špenátem. Celkově jsem si matchu za poslední měsíc hodně užívala. Recenzi na knížku najdete ve vlastním článku.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vařením jsem trávila více času než obvykle. Zkoušela jsem recepty od ostatních blogerek (například guláš se sojovým masem od Broccolicious je výborný!), ale více jsem se ponořila i do vlastního experimentování. Nejspíš jsem objevila ty nejlepší fazole nebo ovesné sušenky, které jsem kdy zkusila. Ještě si s nimi budu chvilku hrát, ale brzo se recepty objeví na blogu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A nakonec musím zmínit hudební album, což na blogu skoro nedělám. Youtube mi v nekonečné playlistu náhodou přehrál několik písniček od islandské kapely Kaleo a ze mě se z minuty na minutu stala šílená fanynka a začala jsem Kaleo sledovat na všech sociálních sítích. Což s hudebníky moc často nedělám. Na Youtube sleduji tak pět hudebních kanálů, na Twitteru a Facebooku mám snad jen Marinu & The Diamonds. Tak k ní přibyli i Kaleo. A hlavně musím získat jejich A/B vinyl! (A konečně se pořídit přehrávač.)

A co vy? Co jste si za poslední měsíc užívali nejvíc? Vůni kvetoucích rostlin a posekané trávy po dešti? Nový seriál nebo poutavou knihu? Máte nějaké tipy na kosmetiku? Určitě se rozepište v komentářích a mějte se krásně, Magda -3

Jeden komentář Přidejte váš

  1. fellien napsal:

    Ellu mám taky strašně moc ráda! Tuto knížku ještě nemám, ale taky si ji pořídím (předchozí mám doma a fakt jsou super!).

    fellienm.com

Zanechat Odpověď

