SEZNAM PŘÁNÍ

Zdravím milí čtenáři, z blogu a blogování celkově jsem byla pár dnů přešlá, takže jsem si pro vás dnes připravila jen trošku inspirace pomocí mého seznamu přání. Asi to není úplně nejlepší stav mysli, představovat si, co bych si pořídila, kdybych mohla. Ale co se dá dělat. Většina z nás nejspíš nemůže mít vše, co si usmyslí, ale jednou za čas je hezké jen tak „myšlenkově nakupovat“. Hlavně si díky tomu uděláte pořádek, co opravdu potřebujete? Po čem neúnosně toužíte? A co vlastně úplně nechcete ani nepotřebujete, když se nad tím více zamyslíte.

3

Na začátek tu mám tři paletky stínů. Zjistila jsem, že jsem ustrnula jen v používání paletek od Makeup Revolution, takže bych konečně ráda vyzkoušela i další značky. První je NYX Ultimate Shadow Palette v odstínu Warm Neutrals, která je bohužel asi všude vyprodaná. Líbí se mi i jejich prázdné paletky, které si můžete naplnit stíny, jakými chcete.

Druhou značkou, od které jsem vlastně nevyzkoušela vůbec nic, je theBalm. Jejich výrobky zná snad každý hlavně díky provedení obalů. Nikdy mi ale žádné stíny nesedly barevně, takže miniaturní paletka Autobalm Hawaii by mohla být na zkoušku skvělá.

A posledními stíny jsou tu trošku nechtěně, opět Makeup Revolution s novinkou – kolekcí Moje znamení. Jsem Štír, proto bych nejdříve zkusila tu „moji“. I když nevím, co si s fialovou a modrou počnu. Ale výzva je to zajímavá! Viděli byste rádi líčení? Daší výrobky, které bych od MUR ráda zkusila, jsem sepsala v minulém článku.

2

Má milovaná obrovská Aloe Water od Yankee Candle už má pouze poslední tři životy a po skoro roce mám pocit, že je přecejen čas na změnu. Značku thisworks mám moc ráda a jejich kolekci deep sleep také, proto se snad brzo ohřeji nad levandulovou heavenly candle.

Britský blogerský svět šílí z Double Cleanse od Caroline Hirons pro značku Pixi. Jde o dva v jednom odličovač – na jedné straně naleznete tuhý odličovací olej, na druhé jemný krém, který odlíčí zbylý makeup.

1

V létě mě nejspíš čeká účast na svatbě. Všechny mé společenské šaty jsou černé z těžké krajky, na léto dost nevhodné. Krajka mi ani tak nevadí, ale ta barva! Na Asosu mají snad ty nejkrasnější šaty a největší výběr. Zamilovala jsem se do bleděmodrých s holými ramenykteré jsou samozřejmě vyprodané! Ale jsem si jistá, že na Asosu najdu mnoho podobných. Dalšími jsou královsky modré od Chi Chi London, na kterých se mi líbí nejvíce romantická tylová sukně. A nakonec sice dlouhé a černé, ale průhledné květované od Vero Mody, které pro mě momentálně asi vedou.

A co vy? Po čem vaše srdce zrovna touží? Určitě se mi svěřte v komentářích a mějte se krásně,Magda -3

6 komentářů Přidejte váš

  1. V. napsal:

    Od thisworks mám levandulový sprej na polštář a je to to nejlepší na světě. Přítel to moc nemusí, ale já pal spím jak zabitá. Jinl také scháním šaty ma svatbu.. a buď jsou šaty drahé nebo vyprodané:D ach jo. A ten odličovač od Pixi vypadá.. zvláštně, ale jsem pro každou srandu a přidávám jej též do mého seznamu 🙂

    1. malmiki napsal:

      Já mám levandulový roll-on a taky se mi po přičichnutí k zápěstí hezky usíná. 🙂 I když ten sprej je praktičtější. 😀

  2. Daysy napsal:

    Ty tmavě modré šaty jsou úžasné! 🙂

    blog Days of Daysy

    1. malmiki napsal:

      Jsou. ♥ Jen jsem našla dalších pět, které se mi líbí, tak teď nevím. 😀

  3. fellien napsal:

    Ty bledě modré šaty jsou kouzelné! A ta svíčka vypadá taky krásně, tu bych taky ráda zkusila.

    fellienm.com

Zanechat Odpověď

