NOVINKY OD MAKEUP REVOLUTION

Značku Makeup Revolution mám moc ráda, při mém pobytu v Londýně jsem od ní pořád zkoušela nové produkty. O prázdninách do mé sbírky potom přibyla paletka stínů New-trals vs Neutrals, kterou používám každý den, od té doby mě bohužel nic moc nebavilo. MUR ale v poslední době přišlo s několika novinkami, které zaujmou už balením výrazně se lišícím od ostatních produktů. Vypadá kvalitněji a elegantněji, konečně není jen černé (nic proti černé nemám, ale je trošku nudná pořád dokola). Ještě se těším, až na Notino přidají nové Renaissance rtěnky, které jsou podle obalu dupe Charlotte Tilbury rtěnek. I když by jim mohli být podobnější i odstíny, u Charlotte se mi jich líbí opravdu mnoho, u Makeup Revolution zase tolik bohužel ne. Jsem zvědavá i na kvalitu, za dvě stovky už to skoro není ani drogérková rtěnka.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dnes bych vám ale chtěla představit tři jiné výrobky, které se nedávno dostaly na český trh. Prvním z nich je rozjasňovač Skin Kiss v nejsvětlejším odstínu Ice Kiss s troškou zlatavých odlesků. Za tři stovky se mi zdál docela drahý, když ho porovnáte s ostatními výrobky, ale to jsem si nevšimla, jak je velký. Je v něm plných 14 gramů produktu, které snad nikdy nezvládnu vypotřebovat. Na pohled se hodně podobá Estée Lauder Bronze Goddess Illuminating Powder Gelée.

Dalším produktem je dupe slavných Kylie lip kitů, které jsem bohužel nezkoušela, ale ani nemám Kylie potřebu podporovat. Makeup Revolution přišlo s Retro Luxe sadami na rty v různých finiších – matný, metalický a lesklý. Obsahují tekutou rtěnku a k ní ladící konturovací tužku na rty. Matná verze je dostupná v osmi odstínech. Metalická i lesklá verze má každá jen tři odstíny, což je škoda, protože matné verze všech tekutých rtěnek na mých rtech nesnesu, jak je vysušují. Samozřejmě jsem si tedy vybrala sadu Retro Luxe Gloss Lip Kit v nejsvětlejším odstínu Honour, který vypadal, že není extrémně hnědý a mohl by slušet i světlejším typům jako já.

Na konec jsem se poprvé rozhodla vyzkoušet nějaký fixační sprej – Pro Fix Illuminating Fixing Spray, který by měl pleť jak rozjasnit (pomocí jemných třpytivých částiček) a hydratovat, tak zafixovat líčení. S fixačními spreji teď přišla snad každá značka, ale nikdy mě moc nezaujaly, tak doufám, že mě tento přesvědčí. Stojí dvě stě padesát korun a má sto mililitrů. Zatím jsem ho neměla šanci víc vyzkoušet, ale rozhodně se na to těším. Pokud bych mohla vynechat na obličeji pudr, bylo by to skvělé.

Do budoucna bych ráda od Makeup Revolution zkusila paletku stínů Fortune Favors the Brave, i když mi přijde, že už ji má snad každý. Určitě mi dejte vědět,  jestli by vás má recenze na ni zajímala nebo ne. Oválné štětce také vypadají velice zajímavě, ty na oči mi přijdou zbytečné, ale velké na make-up by mohly fungovat. A samozřejmě už zmiňované Renaissance rtěnky, nejvíce se mi líbí odstíny Renew, Rebirth, Fortify a Restore.

Co byste od Makeup Revolution (vlastně i od jiných značek) nejraději vyzkoušeli vy? Mějte se krásně a děkuji za prvních sto odběratelů na Facebooku, moc si toho vážím,Magda -3

8 komentářů Přidejte váš

  1. V. napsal:

    Revolution mám také moc ráda.. mám moc ráda veškeré dupe ke kylie lipkitům, ačkoliv sdílím názor, že nemám zapotřebí někoho takového podporovat:D na ten fixační sprej koukám už nějaký ten pátek, tak si počkám na recenzi 🙂

    1. malmiki napsal:

      Uvidím, jestli si recenzi zaslouží. 😀

  2. Elis Minarová napsal:

    Tuhle značku znám, ale produkty od ní nemám 🙂 Po přečtení tohoto článku však začínám nad nějakým dváhat 🙂

    1. malmiki napsal:

      Určitě Makeup Revolution zkus. 🙂 Za málo peněz hodně muziky, i když záleží na konkrétních produktech. Některé jsou skvělé, jiné nestojí za nic. 😦

  3. Kristína napsal:

    tiež sa moc neženiem do skúšania Kylie kozmetiky..skôr ma privádza do zúrivosti 🙂 ..len nedávno som si aj ja objednala pár noviniek od MUR..celkom som si túto značku teraz obľúbila 🙂

    Na mojom blogu práve prebieha súťaž o Nars Duo lícenku a bronzér, ak by si mala záujem, bola by som rada ak by si sa pozrela:)

    BeautyMuffin

    1. malmiki napsal:

      Já se přiznám, že jsem několik sezón Keeping Up with the Kardashians o prázdninách zkoukla, ale jen abych věděla, o koho jde. 😀 Kylie způsob prodeje kosmetiky mi nepřijde moc lákavý, ani produkty mě nijak extrémně nezaujaly, abych si je s hrozným poštovným objednávala z USA.
      Díky za pozvánku, určitě mrknu. 🙂

Zanechat Odpověď

