JSEM NEPŘEMOŽITELNÁ (ASPOŇ VE STŘEDU)

Každou středu se cítím skvěle, nepřemožitelně, živě. Není to tím, že bych se tak cítila, protože mám na sobě celý den jen sportovní oblečení a odhodlám se obléci legíny místo kalhot. (Nechápejte to špatně, legíny nejsou kalhoty, a nikam jinam než na sport nebo dlouhé cestování dopravními prostředky by se samostatně nosit neměly.)

Každou středu totiž málem vypustím duši. Chodím na step aerobik, který jsem si zapsala v rámci povinného školního tělocviku. No, chodím. Spíš běhám. Bydlím tři zastávky hromadnou dopravou od tělocvičny, takže bych tam nejspíš došla rychleji pěšky. Ale nikdy se mi nechce, vycházím pozdě a žádná tramvaj nenavazuje. Pak se snažím těch 550 metrů od zastávky rychle stihnout za čtyři minuty i s přezutím z tenisek do tenisek, nachystáním podložky a step-upu a dlouhým lokem vody.  Zatím jsem to stihla před začátkem všechno jen jednou, ale i to se počítá.

Tím bych si odbyla kardio do začátku. A následuje šílených padesát minut poskakování na schodku, kdy po každé sekci přestávám ovládat nohy a tečou ze mě potoky potu. Čtvrtinu cviků nestíhám, ať se snažím, jak chci, tak místo nich volím nějaké rychlejší, abych nebyla úplně mimo rytmus. Následuje asi pět minut posilování, které je horší než uplynulá hodina, a pár minut protahování. Ale potom? Ten pocit, že jsem vše zvládla, že jsem pro sebe udělala něco dobrého, že se za sebe nemusím nijak stydět. Ten je k nezaplacení.

A víte co je nejzajímavější? Že mi má úzkostná porucha vlastně pomáhá dosáhnout lepších výsledků. Od rána se stresuji, co si o mně budou všichni myslet, jak se ztrapním, čekám do poslední chvíle, abych nemusela jít. Ale přemůžu ji a jdu. A snažím se co nejlépe můžu. Protože když do toho dám vše, tak si o mně může myslet kdo chce co chce, ale JÁ vím, že se opravdu snažím. A že příště budu ještě lepší.

Jestli se i vy nedokážete dokopat ke cvičení nebo ho doma flákáte, jděte do tělocvičny nebo fitka. Nebo do parku. Protože tam se budete opravdu snažit. A nenechte se zastrašit úzkostí. Držím pěsti a mějte se krásně, Magda -3

Zanechat Odpověď

