NEJLEPŠÍ NOVÉ SERIÁLY SEZÓNY | ZIMA 2017

Seriály zaplňují velkou část mého volného času. Mám ráda jak ty jednoduché, které můžete jen poslouchat, abyste věděli, co se v nich děje, tak i ty složitější a propracovanější, kde je každý záběr součástí zápletky. A protože jejich sledování věnuji hodně času, rozhodla jsem se po každé sézoně sepsat seznam mých nejoblíbenějších, které se za uplnynulou sezónu začaly nově vysílat.

RIVERDALE

Vítejte v Riverdale, městečku plném tajemství, komplikovaných vztahů, krásných záběrů, středoškolského drama a sem tam i nějaké té vraždy. Seriál inspirovaný komiksem Archie ze čtyřicátých let, který začíná smrtí místního miláčka Jasona Blossoma. Mysteriózní drama pro mládež s hlavním představitelem Archiem, který se ne a ne rozhodnout, se kterou spolužačkou by vlastně chtěl být. Veronica Lodge FTW.

POWERLESS

Přemýšleli jste někdy, jak se žije obyčejným lidem v univerzu superhrdinů a superpadouchů? Emily právě přijela do města Charm city, aby nastoupila do firmy Wayne Security. Společnosti, která se specializuje na výrobu produktů pro obyvatele bez schopností, které jim pomohou cítit se ve světě superhrdinů o něco bezpečněji. První komediální seriál od DC Comics, který si určitě oblíbíte, pokud máte rádi Vanessu Hudgens. Pokud ne, tak si nejsem jistá, protože její postava Emily je trošku protivná.

SANTA CLARITA DIET

Manželé a realitní makléři Sheila a Joel žijí poklidný život na předměstí Santa Clarita. Dokud se z neznámých důvodů Sheila nepromění v zombie a jejich život se neobrátí naruby. Najednou musí řešit problémy jako je získávání lidské potravy, a co když se Sheila začne rozkládat? Mezitím se snaží vymyslet, jak by mohli celý proces zvrátit, aby se Sheila znovu stala člověkem. Komedie s kapkou hororu, v hlavní roli úžasná Drew Barrymore.

BIG LITTLE LIES

Na začátku někdo zemřel. Vlastně na konci. Ale od začátku o tom víte a celým seriálem vás provází výpovědi svědků z výslechové místnosti. Ale až do konce nevíte, co se stalo. Jen, že se to musí týkat tří žen, matek, které své děti zrovna zapsaly do první třídy a skrývají spoustu temných tajemství.  Drama od HBO podle bestselleru Sedmilhářky s hvězdným obsazením a úžasnými hereckými výkony Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Shailene Woodley, Adama Scotta a Alexandra Skarsgårda.

Čestnou zmínku si potom zaslouží seriály A Series of Unfortunate Events, Emerald City a Victoria.

A co vy? Jaké seriály, ať už nové či staré, byly vaše nejoblíbenější za uplynulé měsíce? Určitě mi napište do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

6 komentářů Přidejte váš

  1. Em napsal:

    Big little lies jsem zrovna nedávno dokoukala a mrzí mě že to tak rychle uteklo, ale je to prostě skvělý, četla jsem i knížku a jsem z ni nadšená 😍 a to herecký obsazení!💗
    Na Riverdale taky koukám, hlavně teda kvůli Cole Sprouseovi, který se mi fakt líbí 😂 Jenom mi přijde že je to trochu jen o tom že se buď všichni děsně milujou nebo nesnáší 😂
    Jinak bych ti ještě určitě doporučila 13 reasons why, taky super seriál 💞
    Máš krásný blog!☀💞

    1. malmiki napsal:

      Děkuji ♥ Já Sedmilhářky nečetla, ale po seriálu se na ně rozhodně chystám, protože byl úžasný! Polovinu doby jsem ani nedýchala. 😀
      U Riverdale mě drží hlavně Veronica, přijde mi jako jedna z nejlépe napsaných postav.
      13 Reasons Why určitě zmíním v jarní sezóně, jsem u 11. dílu a nemůžu se dočkat, jak to dopadne. 🙂

  2. Borůvka napsal:

    Minulý týden jsme s přítelem dokoukali Westworld, tak to stále vydýchávám a odolávám nutkání se na to podívat hned znovu. 😀 Předtím jsme zkusili pár dílů Unfortunate Events, ale asi jsme od toho čekali víc, nějak mě to nenadchlo. Taky jsem už dlouho chtěla zkusit AHS (nejenom kvůli Lady GaGa :D). Ač se mi strašně líbilo, jak je to natočené, hudba, atmosféra a tak, tak jsem nevydržela ani půlku prvního dílu.
    Z upoutávek mě dost láká 13 Reasons Why, ale teď konečně přichází doba nových sérií všeho rozkoukaného, takže teď zase chvíli žádný nový seriál..

    1. malmiki napsal:

      Westworldu jsem viděla jeden díl, ale moc mě to nezaujalo. Všichni kolem to ale zbožňují, tak se dokopávám, abych to zkoukla celý. 😀
      AHS se mi líbila 1. série a Coven, Hotel jsem viděla jen část prvního dílu a meh. Taky jsem se na to těšila kvůli Lady Gaga.
      Nemůžu se ale dočkat další řady Sense8! ♥

  3. V. napsal:

    Na ty Big Little Eyes se chystám už pár dní 🙂

    1. malmiki napsal:

      Je to super super. 🙂

Zanechat Odpověď

