DO JAKÉ KOSMETIKY INVESTOVAT A NA ČEM UŠETŘIT? | TVÁŘ

Zdravím milí čtenáři, tento typ článků čtu velmi ráda, proto jsem se rozhodla napsat vlastní verzi. Tentokrát se zaměřím jen na dekorativní kosmetiku na tvář, abychom tu nebyli do zítřka. Nebudu vám nutit, na čem ušetřit a do čeho investovat, ukážu vám ale svůj pohled na věc. Konturování, baking a podobné věci jdou mimo mě a nelíbí se mi, takže osobně nemám potřebu do určitých produktů investovat vůbec.

Na konci článku najdete i malou soutěž o tvářenku a korektor, tak čtěte dále! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MAKE-UP

Pokud bych měla investovat pouze do jednoho produktu, vyberu si bezeslova make-up. Společně s pudrem jsou to jediné výrobky, které máte přes celý obličej. A u make-upu se musíte ujistit, že vám na obličeji neudělá žádnou neplechu a zároveň vytvoří bezchybný podklad, proto už na ty přeparfémované z drogerie s podivným složením ani nekoukám. Můj nejoblíbenější je aktuálně Nars Sheer Glow v odstínu Siberia. A ještě jedno plus – dražší make-upy mají mnohem lepší výběr odstínů a podtónů. Hru by ale mohla změnit značka The Ordinary se svými Colours, které snad budou brzy k dostání. Budou stát kolem šesti liber, tak uvidíme.

KOREKTOR

Osobně korektor vůbec nepoužívám, protože jsem nenašla takový, který by vypadal opravdu přirozeně. A vlastně mi nějaké nedokonalosti vykukující zpod make-upu nevadí, naučila jsem se jich nevšímat. Máme je přeci všichni, tak proč si na akné patlat ještě další vrstvu, která je ucpe a bude se léčit hůř? Raději investuji do kvalitní pečující kosmetiky. Pokud se ale bez korektoru neobejdete, raději si připlaťte za kvalitnější, u kterého budete vědět, že vám situaci, kterou chcete zakrýt, jen nezhorší a nezvýrazní. (Dobře, teď vás trošku nutím.)

PUDR

Pudr je přesně opačný případ než make-up. Na pleti toho moc nedělá, jen ji zmatní a zafixuje make-up, a to umí i ty levné. Pudr je můj nejpoužívanější produkt z dekorativní kosmetiky na tvář, takže mizí závratnou rychlostí, a investovat do něj více než stovku, dvě, se mi vůbec nechce. Hlavně když Stay Matte od Rimmel v odstínu Transparent zvládne svoji práci bravurně.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TVÁŘENKA

Přijde mi, že ohledně tvářenek jsou tu dva tábory – první raději investuje do dražšího výrobku, který je vysoce pigmentovaný, nepráší, stačí ho nanést jen troška a vydrží roky. Ten druhý má raději levnější a méně pigmentované, ve kterých musíte štetec pořádně vyválet, aby na obličeji byly vidět, takže se spotřebují mnohem rychleji. První zase musíte nanášet hodně jemně a opatrně, abyste nebyli jako Marfušky. Já se přikláním k prvnímu táboru a raději do tvářenek investuji. Na obličeji vypadá každý odstín opravdu jinak a stačí jen lehký nános štetcem. Nebo pár poklepání prsty, pokud jde o krémovou tvářenku. Má nejoblíbenější je Nars tvářenka v odstínu Outlaw. Pokud byste raději levnější, můžete zkusit značku Makeup Revolution, která tvářenky umí moc dobře. Teď už od nich vlastním jen paletku Ultra Blush v odstínu Golden Sugar, kterou ale můžu doporučit všemi deseti (můžete s ní vytvořit i úžasné oční stíny).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GIVEAWAY

A nakonec ještě malá soutěž pro vás – mám pro vás nachystanou cestovní verzi (3,5 g) tvářenky Blush Cheek Powder od značky ModelCo v odstínu Peach Bellini a také cestovní verzi (1,7 g) korektoru Disappearing Act od značky PUR v odstínu Light. Oba produkty můžete vidět na fotkách (nebojte, nijak jsem na ně nesahala, jen vyfotila).

Co pro výhru udělat?

  • sledovat mě na Facebooku
  • do komentářů napsat, do čeho investujete a na čem šetříte vy

Výherce vyberu příští středu, tak hodně štěstí a mějte se krásně,Magda -3

7 komentářů Přidejte váš

  1. Pavla Kopuletá napsal:

    Ráda investuji do kvalitní přírodní kosmetiky a naopak bych raději šetřila nad vlasovou péčí se silikony, ty by se neměly snad ani prodávat 🙂

  2. V. napsal:

    Souhlasím, investice do makeupu je základ. Já mám favorita v double wear od Estee Lauder. Pudr klidně jen ten, co zmiňuješ. Korektor stále hledám, všechno je moc tmavé a než zainvestuji do NARS, chci se s ním pořádně naučit 🙂 myslím, že se také vyplatí investice do podkladové báze a setting spreje. Jinak hodně štěstí se soutěží, na facebooku dám like. A jestli chceš, na blogu mám také giveaway o nějakou tu kosmetiku, tak se zapoj 🙂

    1. V. napsal:

      Veronika L. X

  3. Arashi napsal:

    Investuju většinou do věcí na cosplay a do hader celkově. Šetřím na sobě paradoxně na kosmetice. Mám jí sice dost, ale ne nijak echt značkovou nebo spíš od těch levnějších značek, takže makeup mám od Gabriella Salvette, která je pro mě cenově dostupná a přitom mi neřijde jako shit. 😀
    Jo, a ještě šetřím na jídle. 😀

  4. Ftcf napsal:

    Ahoj,
    Já se snažím investovat do kosmetiky. Jednou jsem si totiž koupila nějakou méně kvalitní a potom jsem měla ještě týden vyrážku. Možná mám trochu problematickou pleť, no… A kosmetiku si vždy ráda koupím, je to takový můj koníček. Také ráda nešetřím na rodině a přátelích. Snažím se jim vždy koupit něco originálního a něco co má hlubší význam. A je jedno, že nemají narozeniny či svátek, prostě jen tak pro radost. Ale teď, když nad tím tak uvažuju, tak mě napadá, jestli vůbec šetřím? Vypadá to, že asi moc ne 😀

  5. vanilková Cath napsal:

    Nádherný blog! Jsem tu poprvé a zaujmul mě tento typ designu stránky. 🙂 A taky mě baví číst tyhle „Do čeho investovat?“ články. 🙂
    Já si moc nemůžu zatím dovolit dávat do kosmetiky nějaké extra velké částky, ale snažím se nešetřit na make upu, micelárce a investuju do různých produktů na čištění pleti, protože ji mám problematickou. Pak taky nešetřím na linkách, i když teď se mi to nevyplatilo a utratila jsem za drahé a na můj vkus nekvalitní linky.. Každopádně jsem z toho tábora, kterému stačí levná tvářenka, ve které musí přímo vymáchat štětec a nanést kilo produktu.. A zatím jsem s tím spokojená. 😀
    Ps. Na fb sleduju jako Cath Svobodová.

  6. Drew napsal:

    super článok 🙂 s makeupom súhlasím a tiež sa chystám na Ordinary, už by ich mohli naskladniť 😀
    Drew’s Beauty

Zanechat Odpověď

