JARNÍ TRENDY

Krásný slunečný den mé milé čtenářky a čtenáři, postupně finišuji svůj jarní kapsulový šatník a vybírám, jaké trendy bych ráda, aby tuto sezónu obsahoval. A musím říct, že tentokrát se mi jich líbí opravdu hodně. Dovolte mi tedy, abych vám představila své nejoblíbenější a ukázala pár případů těch (podle mě) nejlepších dostupných kousků:

VOLÁNKY


KOUPIT  KOUPIT  KOUPIT

KOUPIT  KOUPIT  KOUPIT

KOUPIT  KOUPIT  KOUPIT

Volánky jsou asi můj úplně nejoblíbenější trend letošního jara. Při správné kombinaci nevypadají přeplácaně,  zároveň ale outfit udělají lehce romantický. Mně osobně se nejvíce líbí jeden jednoduchý pruh volánků na základním kousku, od obyčejných triček a košil, po kalhoty a sukně. Ale začínají se mi líbit i velké volánové rukávy. Volánky se i lehce kombinují s dalšími trendy, o kterých dnes budu psát.

„GINGHAM“ POTISK

KOUPIT KOUPIT KOUPIT

KOUPIT KOUPIT KOUPIT

KOUPIT KOUPIT KOUPIT

Přiznávám se, že „gingham“ nevím, jak přeložit do češtiny. Nejblíž se asi přiblížím s kontrastně károvaným potiskem na bavlněné látce, ale pokud znáte přesný název, budu ráda za informaci. S volánky vypadá úžasně a má takový lehce westernový nádech. Rozhodně nejde o základní kousek v šatníku, ale o statement piece. Já přemýšlím o koupi šatů.

BÍLÉ KOŠILOVÉ ŠATY

KOUPIT KOUPIT KOUPIT

Šaty košilového střihu jsem měla ráda vždy, teď jsou v kurzu hlavně ty celobílé. Na první pohled vypadají dost obyčejně, ale kolik lidí na ulici potkáváte v bílých šatech? Na teplé dny jsou ideální a hlavně na sluníčku budete doslova zářit, kdy se paprsky budou od bílé látky odrážet. Jen si musíte dávat pozor,  bílá je na nošení dost nebezpečná, protože se jednoduše ušpiní.

Který z uvedených trendů se vám líbí nejvíce? Máte nějaký i ve svém šatníku? Nebo se vám z jarních trendů líbí úpně jinačí? Určitě mi napiště do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

3 komentáře Přidejte váš

  1. Rozhodně jsem v poslední době v mnoha obchodech zpozorovala právě tyto prvky a musím říct, že by snad nebyl ani jeden, který by se mi doslova hnusil. Nejraději bych si pořídila vše, ale pravděpodobně největší zálusk mám na bílé košilové šaty. Asi se podívám na ty z ASOSU. 🙂 x

  2. Kikaa napsal:

    Mně se hrozně líbí barevné květované výšivky. Zatím mám s motivem růže jedno černobílé triko, ale brala bych i jeany 🙂

  3. Radka napsal:

    Většinou se ve voláních moc necítím, ale nedávno jsem našla jednoduché černé tričko s volánky po stranách, tak budu na jaře trendy 🙂 Bílé šaty v létě se mi líbí všeobecně, působí to takovým lehkým dojmem, ani nemusí být košilové.

Zanechat Odpověď

