MÁME DOMA MRAVENCE

..a víte co? Mně to vůbec nevadí.

Bydlíme ve druhém patře a chodí k nám stoupačkami. Nemáme s nimi žádný problém, přijdou jen, když na kuchyňské lince ucítí nějaký drobek. Jsou to vlastně takoví malí uklízeči. A podle všeho by ti obyčejní ani neměli přenášet všelijaké nemoci, takže mi nevadí, když jich občas pár přijde. Odnesou si pár semínek sezamu, která se zatoulala při vaření, nebo trošku drobků od pečiva, které se netrefily do dřezu.

A pokud mi po kuchyni nechodí zástupy stovek mravenců a nenapadají potraviny, tak nemám problém jim udělat pár drobky radost. I když ani nevím, jestli mohou něco podobného „cítit“.

Vlastně mě i fascinují. Pokud zrovna nemám co dělat, ráda je pozoruji. Obdivuji, jakou mají sílu, jejich schopnost chodit po stěnách a jak si „bezeslova“ pomohou s větším soustem, než které zvládnou odnést sami.

Jak jste na tom vy? Zbavujete se hned každého jednoho návštěvníka vašeho obydlí? Nebo jste jako já a necháváte je jít svou cestou, pokud vám neškodí?

Rozhodla jsem se ke svému rozvrhu článků přidat jeden den navíc, protože mám až moc nápadů, o čem bych chtěla psát. Takže se můžete kromě pondělí, středy a pátku vracet na můj blog i v neděli, pokud se vám zde líbí. Mějte se krásně,Magda -3

3 komentáře Přidejte váš

  1. Linda napsal:

    Také bydlím ve druhém patře a po zimě začínají mravenci opět navštěvovat kuchyni. Mě osobně to také nějak nevadí, jelikož to teď není ještě tak hrozné, ale čím víc se blíží léto, tím jich je více a to už je pak smetávám z linky. Nezabíjím je. Nevím proč, ale je mi jich líto. Jediné čeho mi líto není jsou komáři 😀

    1. malmiki napsal:

      Tak komáři jsou úplně jiná písnička. Těm ani nedovolím k nám vletět a pokud si to zkusí, tak je nemilosrdně rozmáčknu. 😀

  2. Lucia napsal:

    My sme ich mali v byte neskutocne vela a bolo to strasne, neobjavovali sa len na omrvinke, ale v dzeme (bolo zavrete viecko..) v chladnicke a jednoducho, takmer vsade a neskor v kupelni v spalni no hruuuza a neslo sa ich nijak zbavit. Nakoniec musel zasiahnut deratizer…, takze no, zjavne k nim mame odlisny vztah 😀 Ale my sme ich mali naozaj vela, par mravcov by som zniesla, no toto bola invazia, dokonca si stihli urobit mravenisko pod konzervou, ked sme boli na par tyzdnov prec….realne mravenisko s larvami a tak aaaa, bola to ako nocna mora!
    LIFE IN PICTURES BY LU

Zanechat Odpověď

