IDEÁLNÍ ÚTĚK DO PŘÍRODY

Když jsem byla mladší, trávila jsem v přírodě spoustu času. Bydleli jsme u lesa v domě se zahradou všude kolem. Jednou za pár týdnů jsem chodila se skautem na výpravy, a v létě jsme měli dvoutýdenní tábor uprostřed lesa ve stanech s podsadou, bez elektřiny a teplé vody.

Po letech bydlení v centru Brna mi příroda chybí stále častěji. Ale zase to nemusí být takový extrém jako tábor s latrínami. Přecejen už jsem zpohodlněla a tmy se bojím pořád. Na webu Blogerky.cz jsem narazila na výzvu, ve které můžou blogerky získat letní víkendový pobyt v resortu na Dolní Moravě. Letní víkend s mým přítelem v luxusním hotelu, ale uprostřed přírody. Značka ideál. Rozhodla jsem se tedy sepsat krátký itinerář, jak bych si ty tři dny představovala a co bych chtěla zažít. 

PÁTEK

Ráno: Ani já, ani přítel neřídíme auto, takže by nás z Brna čekala asi čtyřhodinová cesta vlaky a autobusy. Vyrazili bychom brzy ráno, abychom přijeli před polednem a mohli si dát oběd. V létě se na hotelové terase podává barbecue menu, které by přítel rozhodně ocenil.

Odpoledne: Po náročné cestě a obědě bychom si dali na chvilku pauzu, ale potom bych to viděla na něco akčnějšího jako Adrenalinový park. Ráda bych vyzkoušela horolezeckou stěnu, protože lezení zbožňuji, lanový park, který bezmezně miluji, a nakonec možná Power fan, který vypadá jako dobrá zábava!

Večer: Po večeři bazén a vířivka, protože kdykoliv můžu být ve vodě, jsem ve vodě.

SOBOTA

Ráno: Snídaně (je bazén otevřený i ráno?!) a příprava na náročný den.

Přes den: Výjezd lanovkou od hotelu k horské chatě Slaměnka, u které začíná turistická trasa po hřebenech národního parku směr Kralický Sněžník. Cesta by měla trvat asi tři hodiny (její délka je 11 kilometrů) a během ní můžeme vidět pramen řeky Moravy, symbol hory Sněžník – sošku slůněte, historický trojmezník – kámen, který značil hranici tří zemí (Českého království, Moravského markrabství a Kladského hrabství), a snad objevíme i místo, kde bychom se naobědvali. Cesta zpátky potom vede po kratší stezce.

Večer: Po vyčerpávající cestě bych se naložila do uvolňující voňavé koupele a potom si užila klasickou masáž. Po krátkém odpočinku bych brala pořádnou večeři a zábavný večer s hraním bowlingu.

NEDĚLE

Ráno: Po snídani si zajít na manikúru a pedikúru a hurá zpátky do Brna.

Jak vás můj ideální výlet zaujal? Zúčastnili byste se ho také? Děkuji portálu Blogerky.cz za možnost účasti v této soutěži. Mějte se krásně a brzy na přečtenou, Magda -3

*Všechny fotografie jsou z webů Dolní Morava a Vista wellness hotel

Jeden komentář Přidejte váš

  1. Není to takový hloupý, takhle setrvale využívat AK? Trochu odvahy, ne?

Zanechat Odpověď

