V BŘEZNU JSEM MILOVALA..

Přijde mi, že své oblíbence za měsíc píšu snad každý týden! Pokaždé přemýšlím, co jsem vlastně měla posledních třicet dnů ráda, a nechce se mi věřit, že všechno tak rychle utíká. Ale asi je to tak. Za poslední měsíc jsem si nepořídila žádnou novou kosmetiku, přišla mi pouze měsíční krabička lookfantastic, ve které mě v březnu zaujaly jen dva výrobky. Zkusila jsem je ale jen jednou, takže ještě nemohu posoudit. Ne/líčíla jsem se každý den stejně, takže z líčícího hlediska jsou mými oblíbenými výrobky pořád ty samé jako minule. Ale pár drobností jsem přecejen našla. A zbytek se makeupu vůbec týkat nebude. Do čeho jsem se tedy zamilovala? 

..Dobroty od děvčete u plotny. Pokud mě sledujete na facebooku, asi tušíte, jak moc mám ráda pistáciový cheesecake se zakysanou smetanou od blogerky a cukrářky Kristínky. Ta jednou za čas napeče hromadu dortíků a sladkostí, které pak prodává ve své provozovně. Další budou velikonoční, tak si je nenechte ujít. Já určitě nenechám!

..zahradničení. Venku je konečně slunečno a teplo, takže byl nejvyšší čas přesadit všechny rostlinky, kterým už byly květináčky malé, a vysadit nové. A taky koupit nové květináče. A možná jednu kytku. Můj milovaný avokádovník si konečně vysloužil zasadit do hlíny, tak mu držte palce, aby se mu tam líbilo. Vypadá ale pěkně, že?

..mé nové pracovní místečko. U okna, s novou rostlinou naproti a skoro rozkvetlými sytě žlutými narciskami.

..pudr Rimmel Stay Matte v odstínu 001 Transparent. Nevím proč, ale mám hrozný problém sehnat dobrý pudr, který by byl zároveň i levný. Protože zrovna pudr je produkt, který se vypotřebovává hodně rychle. Takže dávát za něj víc než stovku nebo dvě mi přijde jako hrozné plýtvání, když ho vypotřebuji za tři měsíce. Stay Matte nestojí ani stovku, na pleti vydrží celý den a 001 sedí i té nejsvětlejší pleti.

..seriál Making History. Leighton Meester mám moc ráda a pokud vám chyběla od Gossip Girl, tak zpozorněte, protože hraje v úplně novém komediálním seriálu. Učitel tělocviku objeví stroj času a v minulosti si najde přítelkyni. A možná tím trošku pokazí budoucnost (současnost). Každý díl má pouze dvacet minut, tak se na jeden zkuste mrknout, jestli máte zrovna náladu na něco vtipného.

A co vy? Oblíbili jste si něco v uplynulém měsíci? A na co se těšíte v tom nadcházejícím? Objevili jste nějaký zajímavý seriál, který byste rádi doporučili ostatním? Určitě napište své tipy do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

3 komentáře Přidejte váš

  1. Ten pudr už používám hodně dlouho a je skvělý! Já se stejně jak ty zamilovala v březnu do dobrot, nějak mám během jara na vše chutě 😀 Ale hlavně jsem se zamilovala do odstínu jemné růžové, kterou jsem teď všude ve městě obklopená. Můj šedo-bílo-černý šatník tak dostává trochu toho jarního nádechu 🙂

    1. malmiki napsal:

      Já se v zimě nedokázala udržet pryč od čokolády, teď je to ale lepší. 😀 A se světle růžovou to mám úplně stejně! Vždycky jsem ji měla moc ráda, ale vypadám v ní jako mrtvola, tak jsem ji hrozně dlouho nenosila. A na to jsem se teď vykašlala a pořád přemýšlím, co růžového bych si koupila! 😀

  2. Veronika napsal:

    púder som mala dávnejšie tiež 🙂 teraz už ho nepoužívam…a inak spravila si mi chuť na nejaký dobrý koláčik 🙂
    MakeUpByVeo

Zanechat Odpověď

