PRVNÍ DOJMY – NARS SHEER GLOW

O makeupu Sheer Glow v odstínu Siberia od značky Nars jsem se krátce zmínila v mých únorových oblíbencích a slíbila podrobnější recenzi. Sheer Glow mám asi měsíc, ale nelíčím se každý den, takže jsem ho použila pouze párkrát. Zkusila jsem ho ale už jak na den, tak na večerní akci (ples). Na rovinu musím přiznat, že jsem pro Sheer Glow hodně zaujatá, protože je to první makeup, který jsem kdy zkusila, který se nebije s mým světlým odstínem pleti. Což je pro mě největší plus, které u mě podklad může mít. Hrozně dlouho jsem tedy nenosila makeup žádný, protože jsem z výběru v drogeriích byla jen nešťastná. A radši čistý obličej než oranžovou masku. 

BALENÍ

Makeup se prodává ve skleněné lahvičce, do které se vleze 30 ml výrobku. Horní polovinu pak tvoří matné černé šroubovací víčko. Neobsahuje žádnou pumpičku nebo jiný aplikátor, což by podle mě měl, když už stojí tolik. Pumpička se dá koupit zvlášť. Vůbec se mi ale nelíbí, že polovinu obalu tvoří samotné víčko, takže zabírá dvakrát tolik místa.

BARVA A PARFEMACE

Jak jsem psala, odstín Siberia je vhodný pro bledulky, kterým se nepodařilo najít vhodný makeup. Nemá žádné silné podtóny, nemá v sobě ani kapku oranžové. Nejpodobnější drogerkový makeup mu barevně a texturou bude Maybelline Fit Me, který je ale o něco víc dožluta, pokud byste chtěli nějaké srovnání. Také není nijak parfemovaný, což mi hrozně vadí u makeupů z drogerie (např. Rimmel).

TEXTURA

Sheer Glow je hodně lehký makeup, ale jako všechny makeupy má tendenci obalit a zvýraznit jakkoli malou suchou šupinku na pleti, taže je nutné pod něj použít primer nebo hydratační krém. Doporučuji krémové výrobky, které se vstřebají do pleti, místo silikonových, na kterých by pravděpodobně nevypadal dobře. Na druhou stranu vůbec nezalézá do vrásek nebo pórů, což je skvělé. Je příjemný na nošení, na pleti vůbec není cítit, že na sobě máte makeup.

KRYCÍ SCHOPNOSTI

Záleží na aplikaci, navlhčenou houbičkou na makeup má krytí jen lehké, štetcem lze dosáhnout vyššího. Je ale možné ho navrstvit. I s lehkým krytím hezky sjednotí tón pleti (což je důvod, proč makeup nosím) a zbaví se začervenání a tmavých fleků (já je mám třeba v okolí očí). Nikdy s ním ale nedosáhnete vysokého krytí, není k tomu ani určený.

VÝDRŽ 

Na obličeji vydrží bez problému celý den, když se zpotíte, tak dokonce vypadá líp, což neumím vysvětlit. Lehká vrstva vypadá dobře i po x hodinách, ale větší nános po nějaké době začne „kejkovatět“, takže nevypadá tak dobře. Možná za to může primer, který používám, ale nevím (přecijen jsou to první dojmy).

CELKOVÝ DOJEM

Mé požadavky na makeup splňuje – sjednotí mi barevně pleť, ale přitom není hutný. Odstín sedí i mé bledé pleti, což se mi s žádným makeupem předtím nepodařilo. Vypadá přirozeně a nevysušuje pleť. Není parfemovaný, nevyvolává na mé pleti žádnou reakci, ani se mi z něj nezhoršilo akné, neucpává póry.

Jediné nevýhody, které na něm vidím, jsou nepraktické balení a malé množství produktu za cenu. Ale to se netýká produktu samotného, protože makeup jsem si opravdu oblíbila a za tu cenu mi stojí.

Jaký makeup je právě teď váš nejoblíbenější? A jaké jeho vlastnosti jsou pro vás nejdůležitější? Mějte se krásně, Magda -3

Jeden komentář Přidejte váš

  1. Veronika napsal:

    máš veľmi pekný blog 🙂 tento makeup ti podľa mňa celkom sadol, nevytvoril ti takú masku, ako niektoré makeupy…ja mám už dlhšie obľúbený True Match od L´oréal 🙂 ten mi sedí, nevytvára mi ten spomínaný pocit masky, ale je to ako moja druhá koža 🙂 a to je pre mňa pri makeupoch aj dôležité 🙂
    MakeUpByVeo

Zanechat Odpověď

