V ÚNORU JSEM MILOVALA..

..makeup NARS Sheer Glow v odstínu Siberia. Pokud máte stejný problém se světlou pletí jako já, kdy se počet vhodně barevných makeupů v drogeriích rovná nule, je pro vás Sheer Glow v jeho nejsvětlejším odstínu Siberia možný zachránce. Barevně a texturou se hodně podobá Maybelline Fit Me, který ale skoro nevydrží a nedá se moc vrstvit. Sheer Glow nemá žádný silný podtón, krycí schopnosti má lehké, ale dá se jednoduše vrstvit, na pleti vypadá hodně přirozeně a vydrží docela dlouho. Pro mě je nejdůležitější, že poprvé nemusím pořád kontrolovat, jestli jsem makeup nanesla s přirozeným přechodem na vršku čela a u krku, abych na obličeji neměla oranžovou masku. Používám ho zatím jen asi týden, takže si ještě připravím rozsáhlejší recenzi, kde shrnu všechny jeho klady i zápory a nafotím vám, jak vypadá.

..řasenku Fairy Lashes od Jelly Pong Pong. Někdy jsem psala, že Doll Eye od NYXu je nejlepší řasenka, kterou jsem kdy zkusila. Tak její místo teď obsadila Fairy Lashes. Přišla mi v krabičce Lookfantastic (kteří ji snad brzo začnou i prodávat, pokud byste si ji chtěli pořídit) a zamilovala jsem se do ní od prvního použití! Má skvělý kartáček (který je tedy o kapku delší, než bych potřebovala), který řasy neslepuje k sobě, krásně je natočí a navíc se na něj dostane jen takové množství řasenky, jaké potřebujete, takže přebytek nemusíte o nic otírat. Po první vrstvě vypadají řasy úžasně přirozeně, ale vrstev můžete nanést, kolik chcete. I po desáté vrstvě jsou řasy krásně oddělené a neslepené, navíc vypadají dramaticky. Řasenka vydrží celý den bez pandích krůhů kolem očí.

..multifunkční tónovač na rty a tváře od BelláPierre v odstínu Pink (ze sady Flawless & Rosy Complexion Kit). Minulý týden jsem si vlasy obarvila zpátky na tmavě hnědou (i když to vypadá spíš jako černočerná), takže se těším, že na obličeji mohu používat více barev, aniž by se mi bily s modrýma očima a odbarvenými vlasy. Na každodenní líčení jsem si oblíbila multifunkční barvičku od BelláPierre, kterou jednoduše nanesu prsty jak na tváře jako tvářenku, kde vypadá úžasně přirozeně, tak na rty, které s romantickým nádechem růžové vypadají mnohem jemněji. Navíc to zabere jen pár vteřin, jeden výrobek a nula štětců. Zachránce, když ráno nestíháte.

..La La Land soundtrack. Zní to trošku hloupě, ale La La Land jsem jěště neviděla. Zato jeho soundtrack už znám nazpaměť a slyšela jsem ho alespoň stokrát dokola (a to nijak nepřeháním). Nevím, čím to je, ale zní mi už snad tři týdny v kuse a nijak se mi neomrzel. Snad má posedlost někdy přejde. A hlavně se na film musím konečně podívat!

..látkové pytlíčky na ovoce a zeleninu Re-Sack z obchodu Econea. Pokud nakupuji zeleninu, snažím se vyhýbat těm mikrotenovým pytlíkům, které si musíte vzít na každý jeden druh zeleniny, abyste ho mohli zvážit. Snažím se tedy nakupovat vše po jednom, abych nálepku s cenou mohla nalepit rovnou na produkt. Bohužel někdy je potřeba kusů víc a lepit čtyři cenovky na čtyři cibule už je trošku plýtvání. Proto jsem si konečně pořídila tyhle malinké roztomilé pytlíčky z Econea, které skvěle slouží místo těch jednorázových, a vleze se toho do nich i docela dost. V tašce nezaberou skoro žádné místo a váží asi jen dvacet gramů, což je skoro nic. Navíc prodávají i větší velikost, pokud ovoce a zeleniny nakupujete větší množství než já. Teď ještě sehnat něco na pečivo.

Co jste si v uplynulém měsíci zamilovali vy? Beru tipy na seriály, filmy, knihy, jídlo, cokoliv! Dobrých věcí není nikdy dost, tak se mi nezapomeňte svěřit v komentářích, ať máme všichni lepší měsíc! Mějte se krásně,Magda -3

Zanechat Odpověď

