PÉČE O PLEŤ

Má odličovací/pečovací rutina se mění docela často – pleť si vždycky zvykne na produkty, které používám, a začne jejich účinky ignorovat. Z ničeho nic se mi pak celý obličej pokryje pupínky nebo se na něm objeví jiné nehoráznosti a já znovu začínám kolečko hledání a zkoušení přípravků, které by mi vyhovovali.

Stálicí v mé koupelně je micelární voda od Garnier na citlivou pleť. Tu používám každý večer, když jsem nalíčená, abych s její pomocí odstranila co největší množství makeupu, ale i když nejsem nalíčená a jsem líná si umývat obličej. Poměrem cena/výkon mi přijde jako nejvýhodnější. Zkoušela jsem micelární vodu od L’Oréal, která je o něco dražší, ale nefungovala tak dobře. Vodu od Biodermy jsem vyzkoušela také, ale její cena mi přijde dost přešvihnutá. A ty ostatní, co jsem viděla v drogériích, většinou ani nejsou micelární vody, takže tahle je pro mě absolutní vítěz.

Na umytí obličeje potom používám a střídám dvojici výrobků. Prvním je čistící krém od mé nejoblíbenější značky na péči o pleť Balance Me, která se snaží používat hlavně přírodní složení, takže její kosmetika neobsahuje žádné parabeny, ropné produkty, silikony, mikrokuličky nebo umělé vůně a barviva. K pleti je velice citlivá, takže nemám žádný problém umýt si s tímto krémem i okolí očí nebo rty, a nechává pleť hezky jemnou a hydratovanou, zároveň se zbaví všech zbytků makeupu.

Druhým produktem je glycerin s africkým mýdlem, který jsem dostala k Vánocům. Používám ho asi dva měsíce v kuse a skoro neubývá. Pleť je po použití trošku sušší, ale úžasně vyčistí póry a černé tečky, redukuje akné a jizvy po nich, pleť vypadá jednotnější. Takový malý zázrak.

Pro hlubší dosah a vyšší účinost používám silikonový kartáček na obličej z dm, kterým produkty jemně vmasíruji do kůže a zároveň se zbavím odumřelých suchých šupinek.

Hydratační krémy (nebo krémy všeobecně) moc nepoužívám, ale tahle zima si na mém obličeji vybrala svoji daň. Musím přiznat, že takto vysušený obličej jsem nikdy neměla. Každý večer používám hydratační krém od nové značky The Ordinary, jejíž složení sice není úplně nejlepší, ale svému účelu slouží.

Pokud se ráno probudím s kruhy pod očima, nebo jsou mé oči unavené, použiju roll on od Polaar, který oční okolí příjemně zchladí a zjemní. Další jeho údajné vlastnosti zatím potvrdit nemůžu, měl by například pomoct i s růstem řas.

Na rty je tu mnou opěvovaný balzám Honey Trap od Lush, o kterém jsem zde psala tolikrát, že se nechci opakovat. Co vy a vaše péče o pleť? Máte nějaký oblíbený produkt, který byste doporučili? Určitě napište do komentářů a mějte se krásně,Magda -3

Zanechat Odpověď

