CO JSEM DOSTALA K VÁNOCŮM?

Přeji všem trošku opožděně příjemné a krásné svátky! I přes sliby jsem se na blogu nakonec do Vánoc neukázala, což mě mrzí, ale co se dá dělat. Do 21. jsem byla na brigádě, 22. pila litry mátového čaje, abych si spravila žaludek po noci plné vína a šipek s mými spolubrigádníky, a hned 23. jsme s přítelem jeli pryč z Brna na vánoce k jeho rodičům. A tam jsem si počítač nebrala.

Vánoce jsem si udělala vegetariánské, i když mi přišlo blbé, že se pro mě musí vařit zvlášť. Nechutná mi totiž ani klasický bramborový salát, tak mi moje mamka už dávno vymyslela vlastní. K němu jsem měla smažený hermelín, místo rybí polévky krémovovu bramborovou, a chlebíčky jsem měla s máslem, sýrem a olivami. U přítelové babičky jsem potom měla svíčkovou jen s knedlíkem a brusinkami bez masa, u mé babičky bramborový knedlík se zelím bez kachny. Maso jsem tedy neměla asi dva měsíce a nijak mi nechybí. A nejspíš to opravdu na můj zdravotní stav funguje, bolest kloubů jsem už nějakou dobu nezaznamenala. A k tomu jsem zhubnula sedm kilo, a to se počítá. I když nevím, jestli to pořád zůstalo stejně i po vánočním obžérství.

K Vánocům jsem dostala spoustu dárečků, a abych vás tu neotravovala fotkami a popisky všech, vybrala jsem jen pět mých nejoblíbenějších (knížky počítám jako jeden). Pak jsem si uvědomila, že jsem vlastně dárky obdržela ještě na začátku prosince od Haily a Temi, z nichž jsem tedy vybrala ještě dva další.

Od Haily mě nejvíce potěšila kouzelná hůlka do koupele od Lushe, kterou jsem si přála. Měla jsem ji slíbenou i od sestry, ale ta se nakonec nedostala do Lushe. Nádherně voní a ty třpytky! Ještě jsem neměla čas ji vyzkoušet, ale nemůžu se dočkat!

A od Temi to musí být nejvoňavější plechovka s čajem od Kusmi Tea – zelený čas s růžemi, který voní neskutečně dobře! Jako čerstvě natrhané růže. Někde jsem snad i četla, že se dá v obchodě dokupovat i saostatně, takže je to i skvělý zero waste dárek ♥.

Motorkářskou bundu si přeji snad od základní školy a letos se konečně poštěstilo. Je z H&M a je jen z koženky. Pokukovala jsem po ní na stránkách už nějakou dobu, ale na Cyber Monday jsem těm slevám neodolala a vyšla mě (mamku) na cca sedm stovek, což je vážně skvělé.

Sestra mi jako překvapení věnovala malinkou přenosnou nabíječku, která se vleze všude a navíc je čistě bílá, což mi ladí i s telefonem.

S technikou ještě zůstanu s bluetooth sluchátky, které jsem dostala od přítele. Měl docela těžký výběr, protože musel sehnat kvalitní, lehké a zároveň malé, aby mi pasovaly na uši, protože mám malou hlavu. A povedlo se mu to.

Od jeho rodičů jsem dostala glycerin s africkým mýdlem, který obsahuje samé dobré složky a žádné konzervanty ani umělá barviva. Prý by měl být dobrý na umývaní obličeje a nevysušovat přitom pleť. Takže ho moc ráda vyzkouším.

Knížky jsem letos dostala jen čtyři, což není špatné. Vzhledem k tomu, že mi tu leží desítky nepřečtených titulů a nemůžu přestat s objednáváním dalších a dalších z bookdepository. Od přítelovi sestry jsem dostala malou knížečku s radami a recepty pro potíže s hyperurikémií, ve které jsem hned ten večer zjistila, že v kakau sice puriny jsou, ale jiné, které ničemu nevadí! Takže jsem dva měsíce neměla čokoládu zbytečně!

Od přítele jsem potom dostala Not that kind of a girl od Leny Dunham a Temnější tvář magie, která doufám bude porobná Řekám Londýna.

A nakonec ještě kniha, kterou jsem si vybrala a dostala ji od sestry. Všechny malé zázraky od Jennifer Niven naprosto zbožňuji, takže se mi nechtělo čekat na český překlad Holding up the universe a rozhodla se ji přečíst v angličtině.

S dárky jsem celkově moc spokojená, i když to samé nemohu říct o vánočních svátcích jako takových. Nějak jsem se tento rok nemohla naladit na vánoční atmosféru, což je mi moc líto, je to moje nejoblíbenější část roku. Snad jste to měli lepší. Mějte se krásně a brzy se uvidíme,Magda -3

Zanechat Odpověď

