3 TRENDY, KTERÉ JSEM SI ZAMILOVALA DÍKY BLOGERKÁM

..a že se musely snažit!

KOUPIT __ KOUPIT__ KOUPIT __ KOUPIT

Dobré ráno milé čtenářky (i čtenáři, ale pro ty dnešní článek asi moc nebude), články typu „Koupila jsem si kvůli blogerkám“ nebo „Blogerky mě donutili si to koupit“ mám moc ráda, takže jsem se dnes rozhodla napsat něco podobného. Spíše než o nakupování ale článek bude o módních trendech, které jsem si díky (kvůli) blogerkám zamilovala. A že se občas musely hodně snažit!

Prvním trendem jsou zavinovací šaty. Jedny jsem už dávno předávno (asi před pěti lety) vlastnila, ale nikdy jsem je neměla nějak extra v oblibě. Líbilo se mi, jak v nich vypadám, ale moc jsem o nich nepřemýšlela. Teď je nejčastěji vídám u Samanthy Marie, jejíž styl se mi moc líbí. Ale propadla jsem jim až díky Meg Says. Ta o nich v haulu mluvila poprvé před pár měsíci, ale od té doby se jí ve videích objevují pořád další a další. A jedny jsou hezčí než druhé! Jak jsem psala, líbí se mi, jak v nich vypadám. Více padnou slečnám s křivkami, takže teď jen najít ty nejhezčí! Všechny ve výběru nahoře jsou z ASOSu, ale mám pocit, že si jich tento rok pořídím hromadu!

*Článek obsahuje affiliate odkazy – každým kliknutím nebo objednávkou přes můj odkaz mě podpoříte.

KOUPIT__ KOUPIT__ KOUPIT__ KOUPIT

Nejdivočejšími kousky jsou rozhodně ty s leopardím potiskem. Nikdy by mě ani nenapadlo, že bych po nich toužila! Za všechno může Anna z blogu The Anna Edit, která mě svou obsesí nakazila. Společně se Samanthou Marií (která shodou okolností pár leopardích věcí vlastní také) je mému stylu nejbližší, takže pro mě není vůec těžké zamilovat se do všeho, co zveřejní. O tom, jak leopardí vzor nosit, napsala i článek, pokud byste na tom byli stejně jako já a nevěděli jak na něj.

Právě teď jsem zamilovaná do kabelky z H&M, která snad bude jednoduchým úvodem do tohoto výrazného vzoru. Ale stále častěji se ohlížím po všech kabátcích, kterých se více a více objevuje ve výlohách. A nebo kotníkové botky? Ach!

KOUPIT___ KOUPIT___ KOUPIT___KOUPIT

A jako poslední jsou tu odhalená ramena neboli cold shoulders. Trend, který jsem od začátku nechápala a nelíbil se mi. A má nelibost se stále stupňovala s každým dalším kusem oblečení, kterému firmy ukradly ramena. Svetry, roláky, saka, košile bez ramen? Ne, děkuji. Ale potom jsem začala nacházet kousky, u kterých jeho „ukradená“ ramena nevypadala tak násilně a nepřirozeně. A všechny vypadají docela stejně, jak můžete vidět ve výběru. Nejsou upnuté, právě naopak. Rukávy ruce neobjímají, ale volně splývají, ramínka jsou jen tenká, jakoby tam vůbec nebyla. To je snad jediný případ, kdy mi oblečení s odhalenými rameny nevadí. A dokonce se mi i moc líbí.Magda -3

Zanechat Odpověď

